Toon posts:

Verschil tussen de Sony VAIO A170 en A190 serie?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment ben ik druk opzoek naar een aantrekkelijke en krachtige notebook. Mijn oog is gevallen op de A-series 17" widescreen versies van Sony. Mijn vraag is of iemand het verschil weet tussen de 170 en 190 series. Na wat uurtjes zoeken heb ik niks kunnen vinden :/.

// Nog een kleine vraag. Hoeveel DIMM banken heeft deze notebook? Vaak zie ik 2x 256MB staan maar ik wil in totaal 1GB erin zetten. Moet ik ze vervangen door 2x 512MB of kan ik er 1 van 512MB inzetten?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 00:44 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

tsja.
wat zegt de sonystyle site? ben je al een bij de dynabyte geweest? Gezien de prijzen en de doelgroep van deze systemen lijkt het mij dat je daar meer kennis vind dan hier ;)

over dimms: normaal zitten er 2 slots in, maar in een 17" bakbeest kan ik me voorstellen dat er wel ruimte is voor meer slots. Ook wel via sony uit te vinden.

Ow, en check ook even http://reviews.cnet.com/S...1_7-30885783.html?tag=tab of http://www.sonystyle-europe.com/ en anders is google vast je vriend.

[ Voor 21% gewijzigd door pjottum op 07-07-2004 09:36 . Reden: linkjes ]

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik allemaal al gekeken, niks gevonden. Daarom stel ik de vraag hier.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

voor ik in een flame uitbarst, kan je misschien vertellen waar je allemaal gekeken hebt en wat je gedaan hebt? Dan hoeft een ander dat niet meer te doen.

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
Als je je nou gewoon concentreert op de vraag en als je het antwoord niet weet deze draad gewoon met rust laat, word deze niet gevult met overbodige replies van mensen.
Alvast bedankt.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 11:08:
Als je je nou gewoon concentreert op de vraag (bla bla bla bla bla)
Als jij je nou gewoon concentreert op www.sony.com en dan bij de specificaties van beide laptops kijkt zie je toch precies wat de verschillen zijn? :/ Ik zie daar iig 2 hele mooie PDF-jes die je naast elkaar kunt leggen. Of moet iemand van hier dat voor je doen omdat jij er geen zin in hebt?

Het antwoord over die DIMM-banken staat ook letterlijk in de PDF's.

[ Voor 26% gewijzigd door Bergen op 07-07-2004 12:05 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 11:08:
Als je je nou gewoon concentreert op de vraag en als je het antwoord niet weet deze draad gewoon met rust laat, word deze niet gevult met overbodige replies van mensen.
Alvast bedankt.
Sorry, maar met zo'n houding kom je er niet. Je mag blij zijn dat er wordt gereageerd op je vraag. Tevens is het hier ook een richtlijn dat je eerst goed zelf zoekt, voordat je een topic opent. Ik kan me goed voorstellen dat men liever eerst wil zien wat je hebt gedaan. We zijn hier geen helpdesk waar je, zonder iets te doen, zo even je vragen neer kan dumpen.

Het is niet onhandig eens die houding te veranderen dus. In de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) kan je veel vinden over richtlijnen en verwachtingen hier op GoT. Het is wel handig om deze nogmaals door te nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.