Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Rare lage prijzen (1, 2 en 3 euro etc.)*

Pagina: 1
Acties:

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
http://www.tweakers.net/pricewatch/27165
ik weet niet welke lolbroek nu bij meerdere winkels €1 als prijs voor deze kostbare SLR invult, maar mag aannemen dat deze hiervoor tovh wel ff aangesproken kan worden.

ik kan het dan wel weer gaan corrigeren in de pw, maar zo kan je wel bezig blijven

Van klussen krijg je grijze haren

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Is (waarschijnlijk) geen lolbroek, maar wel een foutje sinds de prijzen niet meer worden afgerond. Ik heb 't even gefixt voor nu.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb net een aantal prijzen ingevoerd (zeker weten goed ingevoerd) maar achteraf bleek dat alleen het eerste getal in de pw terechtkomt. Dus bijvoorbeeld 1079 als 1, of 4727 als 4. Ik heb gemerkt dat het met de correctiefunctie wel goedkomt, dus ik heb ze maar verbeterd. Voor het geval het aan de browser ligt: ik heb Safari gebruikt.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Gebruikte je een punt als decimaal scheidingsteken? (zoals: 4.727)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
begintmeta schreef op 08 juli 2004 @ 17:48:
Ik heb net een aantal prijzen ingevoerd (zeker weten goed ingevoerd) maar achteraf bleek dat alleen het eerste getal in de pw terechtkomt. Dus bijvoorbeeld 1079 als 1, of 4727 als 4. Ik heb gemerkt dat het met de correctiefunctie wel goedkomt, dus ik heb ze maar verbeterd. Voor het geval het aan de browser ligt: ik heb Safari gebruikt.
Wil je niet gaan crossposten aub? :)

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Steve schreef op 08 juli 2004 @ 17:52:
Gebruikte je een punt als decimaal scheidingsteken? (zoals: 4.727)
Ik heb geen punt gebruikt, ik heb namelijk geen decimalen ingevoerd. Het is ook alleen maar bij getallen met meer dan drie posities voorgekomen geloof ik. Ik denk dat het een bugje is.

offtopic:
sorry voor het crossposten, ik zag plotseling die bewuste topic die nu gesloten was en dacht, daar had ik het beter kunnen posten

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 07:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dit wordt vandaag opgelost als het goed is.
Pagina: 1