Van klussen krijg je grijze haren
Is (waarschijnlijk) geen lolbroek, maar wel een foutje sinds de prijzen niet meer worden afgerond. Ik heb 't even gefixt voor nu.
Ik heb net een aantal prijzen ingevoerd (zeker weten goed ingevoerd) maar achteraf bleek dat alleen het eerste getal in de pw terechtkomt. Dus bijvoorbeeld 1079 als 1, of 4727 als 4. Ik heb gemerkt dat het met de correctiefunctie wel goedkomt, dus ik heb ze maar verbeterd. Voor het geval het aan de browser ligt: ik heb Safari gebruikt.
Gebruikte je een punt als decimaal scheidingsteken? (zoals: 4.727)
Wil je niet gaan crossposten aub?begintmeta schreef op 08 juli 2004 @ 17:48:
Ik heb net een aantal prijzen ingevoerd (zeker weten goed ingevoerd) maar achteraf bleek dat alleen het eerste getal in de pw terechtkomt. Dus bijvoorbeeld 1079 als 1, of 4727 als 4. Ik heb gemerkt dat het met de correctiefunctie wel goedkomt, dus ik heb ze maar verbeterd. Voor het geval het aan de browser ligt: ik heb Safari gebruikt.
Ik heb geen punt gebruikt, ik heb namelijk geen decimalen ingevoerd. Het is ook alleen maar bij getallen met meer dan drie posities voorgekomen geloof ik. Ik denk dat het een bugje is.Steve schreef op 08 juli 2004 @ 17:52:
Gebruikte je een punt als decimaal scheidingsteken? (zoals: 4.727)
offtopic:
sorry voor het crossposten, ik zag plotseling die bewuste topic die nu gesloten was en dacht, daar had ik het beter kunnen posten
sorry voor het crossposten, ik zag plotseling die bewuste topic die nu gesloten was en dacht, daar had ik het beter kunnen posten
Dit wordt vandaag opgelost als het goed is.
Pagina: 1