Ik ben even bezig geweest met de stokoude (Pentium III 600 Mhz) Packard Bell laptop van me moeder en die 6 installatie cd's die erbij zitten moeten een grap of stunt zijn. Dat kan toch niet, ik wil gewoon, nadat ik 256 MB erbij heb gepropt XP erop hebben. Maar bios kom ik niet echt in ofzo, iemand een tip hoe ik kan booten vanaf een XP Prof. cdtje bij een voorgebakken Packard Bell laptop, ik weet het echt niet meer...moet toch kunnen? Ik heb zelf al beetje geneuzeld...echter zijn jullie tweakers zo technisch dat ik er al gauw nix meer mee kan...excuses voor de eventuele newbie post...ik probeer me lieve moedertje te helpen.
Dus eigenlijk zoek je de toetscombinatie tijdens het posten om in de bios te komenVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 22:51:
Hij wil niet echt booten...nergens vanaf...omdat ik me bios niet in kom
Dacht dat het met een van de volgende toetsen moet kunnen bij packard bells:
F1, F2 en DEL
edit:
Kijk ook even in het boekje van de laptop wat voor soort geheugen en hoeveel erbij kan, misschien is het wel helemaal niet compatible, of bel anders even PB
Kijk ook even in het boekje van de laptop wat voor soort geheugen en hoeveel erbij kan, misschien is het wel helemaal niet compatible, of bel anders even PB
[ Voor 20% gewijzigd door gws24 op 06-07-2004 23:11 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.