Ik heb sinds kort een s-video-kabel aangeschaft om films op tv te kunnen kijken vanaf mijn pc. De eerste dag was alles perfect, maar de tweede dag zat er ineens een storing (flikkering en witte strepen) op het beeld op de tv. De dag daarna was het beeld plotseling zwart/wit geworden.
Toen ik het de week daarop weer probeerde was het beeld zwart/wit zonder flikkering en de dag daarna was het beeld weer in kleur mét flikkering.
Na verloop van tijd ben ik erachter gekomen dat dit voortdurend wisselt: zwart/wit - kleur en geen flikkering - wél flikkering.
Ik heb de andere topics al doorgelezen, maar heb nergens iets gevonden wat dit probleem dekt. Iemand enig idee?
Ik heb een:
AMD Athlon 2600+ XP
512 MB DDR
Ati Radeon 9200 SE AGP
Toen ik het de week daarop weer probeerde was het beeld zwart/wit zonder flikkering en de dag daarna was het beeld weer in kleur mét flikkering.
Na verloop van tijd ben ik erachter gekomen dat dit voortdurend wisselt: zwart/wit - kleur en geen flikkering - wél flikkering.
Ik heb de andere topics al doorgelezen, maar heb nergens iets gevonden wat dit probleem dekt. Iemand enig idee?
Ik heb een:
AMD Athlon 2600+ XP
512 MB DDR
Ati Radeon 9200 SE AGP
[ Voor 1% gewijzigd door ronaldmik op 06-07-2004 22:11 . Reden: even typefoutjes eruit gehaald ]