Ik ben ook voor de MD... Die 1GB Hi-MD zijn het gewoon

.
Ik geloof dat die 1GB schijfjes €1,50 per stuk gaan kosten ofzo. FF rekenen?
1,5 x 80 = €120,-
Als die 80 GB mp3 HDD spelers uit komen (als ze al uitkomen) gaan ze never en nooit niet 120 euro kosten!
Bovendien is het waar dat als je met een 20GB iPod of Jukebox op vakantie gaat je met het probleem zit dat je niet kunt wisselen. Of je moet je laptop meenemen waar 40GB in zit dan kun je nog wat switchen.
Met een MD kun je gewoon een ander discje erin doen en dan heb je weer een gig aan andere muziek. Dat komt ongeveer neer op 300 nummers op een MD! Mijn voordelen lijst van de md:
1. hij is lekker klein en licht (wanneer er stick NiMH of Li-ion batterijen gebruikt worden)
2. Het grote voordeel van het verwisselen van schijfjes: niet gebonden zijn aan een vast geheugen van 256 of 512MB, 1,5GB of 20GB maar gewoon iedere keer 1GB erin stoppen, dat is eerst wel genoeg. Ben je zat van het luisteren, doe je een andere erin

.
2. Niet meer in realtime opnemen: 32x moet makkelijk kunnen en 100x is max...
3. Lange batterijduur: ik haal met mijn MZ-R700 en 1 AA batterij gemiddeld 8 uur luisterplezier. Dat is veel voor een AA batterij!
4. Je hebt feitelijk een opnamestudio in je brekzak met de mic-in, analog in, digital in...
5. Extreem solide: Ik heb mijne vele malen laten vallen en stoten, maar hij deed het daarna nog steeds.
6. De designs van de minidisc recorders zijn erg mooi

Maar daar ga ik al weer mijn persoonlijke mening erin verwerken.
En het verhaal dat minidisc op sterven na dood zou zijn: bullshit

. Je ziet dat ook hier weer veel mensen zweren bij MD en er zal weer een heuse revolutie worden ontketend als Hi-MD zich heeft genesteld!