intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Standaard Duron inderdaad. Jammer genoeg is ie gelocked.
Je moet dus ff lekker kleuren voordat je kunt overklokken. Anders moet je met FSB spelen en dat is niet leuk.
Je moet dus ff lekker kleuren voordat je kunt overklokken. Anders moet je met FSB spelen en dat is niet leuk.
Ik zou een langzamere Duron kopen en die lekker overklokken, is waarschijnlijk bijna net zover te klokken als de 850...
Je hebt al een duron over de Ghz lopen, ik zou met geen haar denken aan upgraden nu
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
'k zit net even in de pricewatch te kijken maar een dondervogel 1200 is ook al betaalbaar... :-) toch maar es even in de beurs kijken binnenkort of dat voor mij te doen is
Revolution.. Het zal iig op 2-2-2 draaien
Hmmz, mijn standaard PC133 geheugen (draaiend op 105mhz) draait ook best op 2-2-2. Problemen beginnen volgens mij pas als je in de buurt van de 133 mhz komt. Daar zijn ze waarschijnlijk niet voor goedgekeurd.
Mushkin is wel leuk...
Kingston moet ook wel redelijk goed zijn...
Mushkin is wel leuk...
Kingston moet ook wel redelijk goed zijn...
mijn oude pc133 wil pas onder 110 op 2-2-2
mijn mushkin draait nu op 145 mhz op 2-3-2
mijn mushkin draait nu op 145 mhz op 2-3-2
Verwijderd
Als de geheugenbus op 133 draait (= FSB+PCI) en de FSB is opgekrikt naar 110, staat het geheugen dus op 143 Mhz. Heb je Mushkin 150 nodig als je CAS2 wilt draaien.Op donderdag 28 december 2000 22:58 schreef Revolution het volgende:
Why in godssake heb je PC150 geheugen? Vrij nutteloos bij een AMD systeem m.i.
(Effe geheimpje, Intels werken stiekem ook zo, bij FSB133 draait de PCI weer gewoon op 33 hoor...)
Pagina: 1