Toon posts:

geheugen oc-en..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb men 133 mhz geheugen nu op 156 mhz lopen, het is gewoon merkloos geheugen van computerland :)

maar is er een mannier om die snelheid te verhogen zonder de FBS van het hele systeem omhoog te gooien, want de rest van het systeem houd het niet bij mij als ik de FBS op 120 zet hij te onstabiel :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens een Athlon 700@807 met FBS van 115 nu. En ik heb een abit ka7-100 mobo.

als je meer moet weten moet je ff vragen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb ook voor weinig geld geheugen gekocht bij Computerland, maar dat van mij is Winbond geheugen. Niet dat ik het een topmerk noem ofzo ;), maar 't is wel een redelijk bekende naam. Ik zal eens kijken hoever het boven de 133 uit wil komen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ja misschien heb ik dat ook mar ik bedoel met naamloos dat het geen kingston ofzo is :)

ik weet ook niet wat het wel is het staat in iedergeval niet duidelijk erop.

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Als je Siemens geheugen kan vinden moet je dat kopen..
mijne haalt 166mhz CAS2

vriend van mij haalt 150mhz Cas2.. (ook met Siemens)

Verwijderd

blaatschaapje schreef het volgende:
maar is er een mannier om die snelheid te verhogen zonder de FBS van het hele systeem omhoog te gooien, want de rest van het systeem houd het niet bij mij als ik de FBS op 120 zet hij te onstabiel :(
Nee, die manier is er niet. Je kan niet alleen de snelheid van je geheugen opvoeren, dat kan alleen met de fsb en die heeft invloed op het hele systeem. Niets aan te doen.
Pagina: 1