[Spiderman2] Hoe Mysterio verslaan?

Pagina: 1
Acties:

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Hey,

Ik zit nu al 2 dagen vast bij de eindbaas "Mysterio". Je moet met van die vallende stenen op hem gooien, maar vaak is het zo dat als ik gooi de steen in m'n handen explodeert en ik dus halfdood ben.

Heeft iemand hier tips voor? Zie geen mogelijkheid het te halen namelijk.

Tnx :)

Twitter

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je moet echt die stenen terug gooien :) Ja het is een crappy systeem en die stenen gaan af en toe fout maar je moet zorgen dat er stenen vlak bij Mysterio vallen (dus jij moet vlak bij Mysterio blijven rondjumpen). Als ze gevallen zijn, de 'voorste' oppakken en gooien (als hij tegen een andere steen aankomt ontploft hij idee ;)).

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
IceStorm schreef op 07 juli 2004 @ 15:52:
Je moet echt die stenen terug gooien :) Ja het is een crappy systeem en die stenen gaan af en toe fout maar je moet zorgen dat er stenen vlak bij Mysterio vallen (dus jij moet vlak bij Mysterio blijven rondjumpen). Als ze gevallen zijn, de 'voorste' oppakken en gooien (als hij tegen een andere steen aankomt ontploft hij idee ;)).
Bedankt voor je antwoord, heb het spel inmiddels uitgespeeld.

Je moet de steen niet recht op hem gooien, maar iets hoger :)

Wel jammer dat het zo'n kort spel is ;(

Twitter

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:19

FlashBang

Hoi.

Dennahz schreef op 10 juli 2004 @ 09:35:
[...]

Bedankt voor je antwoord, heb het spel inmiddels uitgespeeld.

Je moet de steen niet recht op hem gooien, maar iets hoger :)

Wel jammer dat het zo'n kort spel is ;(
Maar wel relaxed dat je daarna als je de game weer load, je vrij door alle stukken van de stad kunt gaan en al die ontsnapte boefjes kunt gaan killen :D

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Russian Phoenix schreef op 10 juli 2004 @ 09:39:
[...]

Maar wel relaxed dat je daarna als je de game weer load, je vrij door alle stukken van de stad kunt gaan en al die ontsnapte boefjes kunt gaan killen :D
Nog niet geprobeerd :)

Zag zonet wel op tv een reclame van dit spel en idd je kon mensen redden e.d. Ben benieuwd :D

Twitter

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou dan mag ik vast nog wel zeggen dat ik het een rukspel vond :P

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Dennahz schreef op 10 juli 2004 @ 10:12:
[...]

Nog niet geprobeerd :)

Zag zonet wel op tv een reclame van dit spel en idd je kon mensen redden e.d. Ben benieuwd :D
klopt, als je in het begin van het spel hebt opgelet (toen Rhino uit de gevangenis brak) zag je op het stuk dat hij van je weg rent naar die electrische ring toe achter je nog een paar boefjes ontsnappen en die zijn verstopt over verschillende stukken van de stad.

Je kunt ook veel mini games doen met muntjes pakken enzo (in 10 minuten 50 muntjes die over een heel stadsdeel liggen verzamelen).

Nog best wel leuk dus na de verhaallijn.

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

IceStorm schreef op 10 juli 2004 @ 11:33:
Nou dan mag ik vast nog wel zeggen dat ik het een rukspel vond :P
haha, nou ja ik vond het het geld niet waard in ieder geval maar wel "vermakelijk" :)
Pagina: 1