[xp] opeens inlogscherm, hoe verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb gezocht en helaas geen antwoord hierop kunnen vinden, dus sluit deze thread aub niet meteen. Voorheen hoefde ik mij nooit aan te melden bij xp, maar sinds een tijdje krijg ik een inlogscherm (ben de enige gebruiker,administrator) en heb geen wachtwoord, dus ik hoef ook alleen op enter te drukken.
Toch irriteert dit scherm mij mateloos, heeft iemand misschien een idee hoe ik mijn oude situatie (geen inlogscherm), terug kan krijgen?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

.NET account weggooien als je het niet gebruikt dacht ik.

ARME AOW’er

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Waarschijnlijk heb je met Windows Update het 'Microsoft .NET Framework' gedownload. Deze installatie maakt een extra gebruikersaccount aan op je computer.

Je kunt de update deïnstalleren of het account weggooien, dan is de boel weer zoals het was.

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:34
Start>>uitvoeren>>control userpasswords2.
En dan vinkje weghalen bij gebruikers moeten gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
configuratiescherm -> gebruikersaccounts -> de manier waarop gebruikers zich aan- en afmedlden -> welkomsscherm gebruiken?

tweakUI installeren en automatisch inloggen instellen...

[ Voor 24% gewijzigd door Extremiel op 06-07-2004 19:34 ]

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bedankt allemaal! Ik had inderdaad het framework programma geinstalleerd (voor een myhtpc programma, dat toch niet goed werkte), en verwijderd, maar dat mocht niet baten.
De tip over het uitvoeren van password control werkte daarentegen wel, hij is nu helemaal weg, bedankt!
Pagina: 1