Hey, ik wil nieuwe memorycards bestellen voor mijn pda, nu staat er op mijn card mmc, in mijn andere palm heb ik sd cards, is hier een verschil tussen, en zo ja wat is precies het verschil?
Oh ja... ik vraag het omdat op de website waar ik ze wil kopen het dus wel apart gespecificeerd is.
Dit is gewoon kicken ... Daar hebben we de edit knop voor.sunflame schreef op 06 juli 2004 @ 19:10:
Oh ja... ik vraag het omdat op de website waar ik ze wil kopen het dus wel apart gespecificeerd is.
En je vraag had je met google op kunnen zoeken ...
SD is compatible met MMC, maar niet andersom. De S staat voor Secure.
-
ja, lekker duidelijk antwoord, dat kon ik zelf ook nog wel vertellen.. je denkt ik vraag het aan die altijd vriendelijke tweakers, maar 9 van de tien keer krijg je het oh zo vriendelijke antwoord: Google..
dat heeft nix met ons te maken maar ligt ook een beetje aan jezelf.
je kan kijken in het boekje wat je bij de pda krijgt wat voor geheugen er wordt ondersteund
mocht je dat niet weten kan je kijken naar het type van de palm en dan kijken op www.palm.com wat er in kan.
daarna kan je in de pricewatch kijken waar je het goedkoopst geheugen kan kopen.
ik heb zo voor een 256mb sd kaartje 49 euro betaald.
maar nogmaals geef eens wat meer info over wat je hebt en wilt.
je kan kijken in het boekje wat je bij de pda krijgt wat voor geheugen er wordt ondersteund
mocht je dat niet weten kan je kijken naar het type van de palm en dan kijken op www.palm.com wat er in kan.
daarna kan je in de pricewatch kijken waar je het goedkoopst geheugen kan kopen.
ik heb zo voor een 256mb sd kaartje 49 euro betaald.
maar nogmaals geef eens wat meer info over wat je hebt en wilt.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Als het voor je palm is, kun je ook even kijken in de VFS benchmarktabel om te kijken welk kaartje het snelst is. Kijk dan vooral naar File read en File write.
Juicy schreef op 06 juli 2004 @ 19:15:
SD is compatible met MMC, maar niet andersom. De S staat voor Secure.
Het antwoord staat gewoon in mijn topic ... Maar als je al moeite hebt om Google te gebruiken dan zul je het vast niet hebben gelezen.sunflame schreef op 06 juli 2004 @ 19:17:
ja, lekker duidelijk antwoord, dat kon ik zelf ook nog wel vertellen.. je denkt ik vraag het aan die altijd vriendelijke tweakers, maar 9 van de tien keer krijg je het oh zo vriendelijke antwoord: Google..
-
sunflame,
Het antwoord op je vraag had je inderdaad zoals al gezegd best op Google of in de handleiding van je Palm kunnen vinden. En dat je 9 van de 10 keer als antwoord van de vriendelijke Tweakers "Google" krijgt, gaat er dan niet een lichtje branden? Een beetje eigen inzet en moeite om zelf een antwoord te vinden voordat je een topic opent wordt hier wel verwacht.
Het antwoord op je vraag had je inderdaad zoals al gezegd best op Google of in de handleiding van je Palm kunnen vinden. En dat je 9 van de 10 keer als antwoord van de vriendelijke Tweakers "Google" krijgt, gaat er dan niet een lichtje branden? Een beetje eigen inzet en moeite om zelf een antwoord te vinden voordat je een topic opent wordt hier wel verwacht.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()