Ik heb getwijfeld of ik dit topic niet had moeten starten in Windows Operating Systems. Ik vermoed echter dat hier meer mensen zijn die met deze vraag moeten hebben geworsteld....
Situatieschets:
(1) Ontwikkelmachine (XP Pro, SP1, VIsual Studio.NET)
(2) Ontwikkelserver (WIN 2003)
(2) is van buiten af via adsl-router te benaderen door derden, hierop is een nieuwe site aangemaakt welke via host-header informatie correct wordt getoond aan de geïnteresseerden (subnaam.domein.nl)
(1) en (2) zitten in dezelfde werkgroep en kunnen elkaar gewoon zien.
Nu wil ik vanaf (1) een ASP.NET project starten en direct werken op (2). Je moet echter een URL opgeven om het project aan te maken. Ik wil dit via het interne netwerkje doen en niet gebruikmakend van de externe host-header constructie (subnaam.domein.nl). Hoe kan ik dit realiseren?
Situatieschets:
(1) Ontwikkelmachine (XP Pro, SP1, VIsual Studio.NET)
(2) Ontwikkelserver (WIN 2003)
(2) is van buiten af via adsl-router te benaderen door derden, hierop is een nieuwe site aangemaakt welke via host-header informatie correct wordt getoond aan de geïnteresseerden (subnaam.domein.nl)
(1) en (2) zitten in dezelfde werkgroep en kunnen elkaar gewoon zien.
Nu wil ik vanaf (1) een ASP.NET project starten en direct werken op (2). Je moet echter een URL opgeven om het project aan te maken. Ik wil dit via het interne netwerkje doen en niet gebruikmakend van de externe host-header constructie (subnaam.domein.nl). Hoe kan ik dit realiseren?