Ik heb dus net een domein laten registreren en deze is nu ook actief (sinds vanmiddag). Het domein is een redirect naar een ander domein. Het andere domein kan ik gewoon benaderen via Internet Explorer.
Wat blijkt: als ik een DNS lookup doe, dan kent de DNS server van m'n ISP (Demon) het domein niet. Ook verscheidene DNS servers van andere ISP's kennen het domein niet.
Uitsluitend de DNS server van het hosting-bedrijf (Argeweb) kent het domein.
Ik kan mijn nieuwe domein wel benaderen via Internet Explorer, maar dan MOET ik de DNS server van Argeweb invullen als DNS server. Als ik gebruik maak van de servers van Demon o.i.d. werkt het niet.
Handig is het dus niet.....wil je mijn domein benaderen, ja geen probleem. Moet je alleen wel even de DNS servers van Argeweb gebruiken. Lekker handig als het met geen enkele andere DNS server werkt.
Mijn vraag is, hoe kan het dat het ALLEEN werkt met de DNS servers van Argeweb?
Kan nergens op GoT het antwoord op deze vraag vinden.....
Wat blijkt: als ik een DNS lookup doe, dan kent de DNS server van m'n ISP (Demon) het domein niet. Ook verscheidene DNS servers van andere ISP's kennen het domein niet.
Uitsluitend de DNS server van het hosting-bedrijf (Argeweb) kent het domein.
Ik kan mijn nieuwe domein wel benaderen via Internet Explorer, maar dan MOET ik de DNS server van Argeweb invullen als DNS server. Als ik gebruik maak van de servers van Demon o.i.d. werkt het niet.
Handig is het dus niet.....wil je mijn domein benaderen, ja geen probleem. Moet je alleen wel even de DNS servers van Argeweb gebruiken. Lekker handig als het met geen enkele andere DNS server werkt.
Mijn vraag is, hoe kan het dat het ALLEEN werkt met de DNS servers van Argeweb?
Kan nergens op GoT het antwoord op deze vraag vinden.....