Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik wil mijn nokia 3210 unlocken ik heb hem pas nieuw dus staat de nieuwe sw er op :(

kan iemand mij vertellen waar ik GOEDE unlock sw kan downloaden ??? of kan iemand mij het opsturen ??? mark.e@gelrevision.nl

thanks anyway...........

ps. Merry Xmas 2 all of ya ! :)

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-03 11:36
Ik heb het zelfde probleem gehad, het lukt je toch niet... je zal het hardwarematig moeten doen. Ik heb duizende proggrie's geprobeerd, allemaal even nep. Hardwarematig valt goed te doen, ben zelf niet zo goed met mn handen, maar zelfs mij is het gelukt. Beeeetje tweaker moet dit toch kunnen :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:33

Richard

Kuru Kuru Kururin

Slotje!

20*350ZO45°

Verwijderd

Idd, slotjes-time. Hoewel ik mijn 3210 ook
graag sim-lock vrij wil hebben...
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Ey bedankt het is geluk slot 1, 2 en 4 zijn open, maar ik had perongeluk slot 3 (GID 2)close gedrukt hoe krijg ik die weer open?? de rest is allemaal open alleen slot 3 (GID 2) hoe krijg ik die weer open?? Plz HELP! :)

Verwijderd

hoe heb je die open gekregen dan?

geerz@echteman.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hardwaremaig :))

beetje solderen doet wonderen :)

alleen nu die laatste nog :(

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dezelfde manier als dat je die ander 3 open hebt gekregen!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Thx zal proberen, maar ik had hem software matig dichtgeklikt?? weet niet of dat uitmaakt maar normaal staat slot 3 al open maar lkikte hem perongeluk dicht en krijg hem niet meer open en je krijgt hem wel hardware matig open?? Nah jah zal ff proberen, heb ik weer wat te doen op kerst :D

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Yep, klinkt errug lomp, maar als je per ongeluk softwarematig op close heb gedrukt, moet je 'm harwarematig verwijderen, net als die andere. Oh ja, als je iets fout doet in dat proggy (iets verkeerds aanklikken bijv.) Klik dan op SW Reset en alles staat weer op de instellingen zoals je begon!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
hmm als ik op sw reset klikt doet ie het niet hoor blijft ie nog op close staan?!!?? vaaaag nog 1 slotje open shit man is er niet gewoon software voor?? want hardmatig lukt niet :( hij gaat niet open... :( nog ideen? hoe heb jy dit gedaan dan"? of heb je slot3 nog nooit dicht gehad??

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nee, SW Reset werkte alleen nog toen je er per ongeluk op had geklikt, je moet het zien als het "ongedaan maken" knopje in Windows.

Ik krijg slotje 3 gewoon open hoor met die Hardwarematige unlockmethode!

Ik heb eens voor de grap (Na ja zo grappig washt niet) alles op slot gezet, en heb ik ook met hardwarematig unlocken weer helemaal goed gekregen!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
en dat doe je dan ook door pin 5 te verbinden met de onder kant van de tel ??

als dat zo is dan moet ik het nog maar eens probreren :)

Verwijderd

Topicstarter
RDK_NL kan je me anders ff mailen?? waar je adres is ?? stuur ik telefoontje wel op of ik kom ff langs met auto want ik krijg het echt niet voor elkaar... ??? me mail: jeroen.e@gelrevision.nl
THX alvast

Verwijderd

jezus probeer het eens hier..

209.235.102.9/~ger1798/3210.htm

PS Unlocken is niet strafbaar of illegaal

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 19:33 schreef 66_Sonic_66 het volgende:
Hardwaremaig :))

beetje solderen doet wonderen :)

alleen nu die laatste nog :(
Solderen?

da hoeft helemaal nie man
je moe met een pootje van de eeprom aarde maken en dan unlocke klaar

Verwijderd

Ik kan gewoon een briefje naar KPN sturen
en dan sturen ze mij een code om te unlocken

>:)>:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
thanks all mijn telefoon odet het weer *D kan weer bellen en gebeld worden

voor mensen die ook dit probleem hadden kan ik alleen maar zeggeb blijven probeereb !! :9

Seeya all en fijne jaarwisseling en die shit >:)
Pagina: 1