Toon posts:

Que? Heetgebakerd mannetje??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Kheb een voodoo3-3000 AGP kaartje gescoord , zit alleen een silveren (grote!) heatsink op..

maar als ik een uurtje lekker aan het gamen ben geweest, dan is dat ding zo tering warm joh dat wil je niet geloven.. als ik m'n vinger er 2 seconden opleg dan verbrand ik me bijna!

Is dit normaal??? of moet ik er een cooler opzetten of wat????

waar vindt ik in hemelsnaam een cooler die DAAROP past??

Johny

Verwijderd

Ik heb een V3-2000 gehad, en die werd ook nogal warm en daar heb ik een 486 koeler op geschroefd. Misschien ook wat voor jou?

Verwijderd

hehe een m8 van mij heeft nog zo'n oud voodoo II tje en ik dat ding er laatst es voor de fun er uitgesloopt en echt ik verbrandde me klauwen er echt aan :(

Verwijderd

ja ik zou er ook een oude fan op schroeven. Het hoeft btw niet precies te passen hoor, het kan wel wat hebben.
Ik had op mijn stealth S540 een p2 cooler fan zitten en op die p2 had ik een grotere fan geplaatst. Als hij maar met minimaal 1 hoek vast zit (duuhhh anders valt ie eraf :) ) dan komt het wel goed.

suc6

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik zie je alleen aan de Heatsink van een Voodoo 3 3000 nog geen fan schroeven....

Verwijderd

Ik heb een voodoo 3 3500. Die wordt ook zo warm. Ik heb gewoon een koeler erop geplakt met wat seconde lijm. Nu wordt die gewoon handwarm. Hij vindt het nu zelfs lekker om in een overgeklokt systeem te lopen, dus dat plezier wil ik mijn voodoo 3 niet afnemen. Maar met wat seconde lijm en een koelertje krijg je dat ding wel koel.

Prettige feestdagen.

Mzzl

Verwijderd

Er vanuit gaande dat hij toch wel zonder koeler blijft draaien hoeft de koeler niet perfect tegen de heatsink aan te zitten

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De Voodoo3 is een regelrechte straalkachel. Ik heb een V3-2000 PCI (en GeForce als primary kaart bdw). De V3-2000 wordt al erg heet.

Verwijderd

gebruik meestal de zelfde kaart heb hem gewoon met 486/370 achtig koelertje gekoelt.
gaat heel makkelijk.
Pagina: 1