Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw] bende bij promise controllers

Pagina: 1
Acties:

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47
Dag lieve Adjes,

ik was laatst aan het zoeken in de pricewatch naar de Promise Fasttrak SATA150 TX2+ (WEL raid), maar het is echt een bende in de pricewatch.

Vrijwel alle prijzen die bij deze controller staan horen als je naar de winkel klikt bij de gewone Promisa SATA150 TX2+ (geen raid).

Voorbeeld is bv Mycom, volgens de pricewatch kost de Fasttrak 59,- maar in de winkel zelf 79,-. De gewone non-raid kost wel 59,-.

Precies hetzelfde is het geval bij werkelijk bijna alle vermeldingen, het doel van de pricewatch is dus weg, je kunt niet meer 1-2-3 vergelijken, maar je moet met een hoop gedoe doorklikken naar alle sites..

zouden jullie de betreffende webshops op de hoogte kunnen stellen of misschien alle vermeldingen gewoon verwijderen?

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je er een linkje bij? En heb je dit ook al eens gemeld via het edit-knopje achter iedere prijs? Dan komt die melding bij ons terecht en hadden we er al eerder wat aan kunnen doen, want het is inderdaad niet juist dat prijzen niet kloppen en dat gegevens onjuist zijn :) .

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47
-> pricewatch fasttrak SATA150 http://www.tweakers.net/pricewatch/51800

nu ik er nog eens naar kijk klopt de rest wel aardig, ik heb iig Mycom verbeterd.

wat betreft mijn eerste post : ik heb gewoon iets te vlug gereageerd ;) Toch heb ik ook nog bij een controller van Highpoint precies dezelfde fout gevonden. En direct gesubmit.

Toch wel zonde dat dit zo voorkomt, er zijn een heleboel topics van mensen die niet snappen dat ze Raid niet aan de praat krijgen, veroorzaakt door het stomme feit dat ze de verkeerde controller hebben gekocht :)

[ Voor 58% gewijzigd door WVL_KsZeN op 06-07-2004 17:30 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..