Ik heb sinds zondag als vervanging voor Netlimiter het programma Netpeeker geinstalleerd. Heel leuk allemaal, maar nu het probleem.
De hele dag werkt alles goed. Tot ik naar bed ga. Dan wordt de verbinding niet gebruikt door mij (ja wordt wel gebruikt door messenger, en dc++
) maar niet door Firefox dus. Als ik dan de volgende ochtend wil internetten, werkt het internet niet meer. DC++ doet het nog, miranda en messenger zijn nog verbonden en werken, maar met Firefox (en internet explorer) kan ik niet meer internetten. Het enige wat dan nog werkt is een restart. Ik hou niet van restarten, en dit is natuurlijk niet normaal, dus weet iemand of het echt aan Netpeeker ligt? Het is wel begonnen sinds ik netpeeker heb. Internet op de andere pc's werkt wel gewoon.. Weet iemand een oplossing, of moet ik maar een alternatief voor netpeeker gaan zoeken?
Windows XP
Netpeeker 2.60
De search van GoT gaf me geen oplossing..
Ik kan wel proberen het programma te uninstallen, maarja, ben eerst benieuwd of het een bekend probleem is of niet..
De hele dag werkt alles goed. Tot ik naar bed ga. Dan wordt de verbinding niet gebruikt door mij (ja wordt wel gebruikt door messenger, en dc++
Windows XP
Netpeeker 2.60
De search van GoT gaf me geen oplossing..
Ik kan wel proberen het programma te uninstallen, maarja, ben eerst benieuwd of het een bekend probleem is of niet..
[ Voor 9% gewijzigd door AlterMann op 06-07-2004 14:38 ]