Toon posts:

[98] Kan USB modem niet selecteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Misschien een wat kromme topictitel, maar ik kon niet echt een goede titel verzinnen voor mijn probleem.

Ik heb hier een PC waarbij ik een ADSL modem wil installeren, dit lukt niet, en wel om de volgende reden:
Hij installeerd de modem gewoon goed denk ik, want hij staat in apparaat beheer en gaat de ADSL lijn initialiseren (pfff moeilijk woord om te typen :p) maar als ik op het Alcatel Speedtouch inbeldingetje klikt geeft ie aan dat hij ee registersleutel niet kan vinden.

Nu heb ik al ontdekt dat het waarschijnlijk komt omdat ik met externe toegang -> nieuwe verbinding, ik geen enkele modem kan selecteren, hij geeft aan dat er geen modem inzit. en dat ik hem moet gaan detecteren, terwijl de modem wel geinstalleerd staat. Dus er is volgens mij iets mis met de link tussen externe toegang en de modems, ik heb inmiddels al externe toegang via windows setup opnieuw geinstalleerd, maar dit hielp niet.

Aangezien ik dit probleem al eerder heb gezien, en toen doodleuk een format heb gedaan waarna het werkte, vraag ik me nu af (omdat dit niet mijn PC is) of dit ook zonder format op te lossen is.
Natuurlijk heb ik al gezocht, maar zoeken is niet mijn sterkste talent dus mocht je een link weten ofzo, graag!

Iemand enig idee, wat ik hier mee aanmoet?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 19:48

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Heb je al de nieuwste drivers eens gedownload en daar mee geprobeerd?
Hier staan de nieuwe drivers.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, helaas heb ik de nieuwste drivers ook al geprobeerd, precies hetzelfde probleem, het lijkt gewoon aan windows te liggen en niet aan de ADSL modem, want ook de normale 56k modem wordt niet gevonden bij Externe toegang (wel in apparaatbeheer)