Toon posts:

Monitor gaat uit bij switchen account XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb bij mijn tante een nieuwe comp geinstalleerd, alleen het LCD schermpje is een aantal jaar oud. Nu gebeurd er iets vreemds: wanneer ik ingelogd ben in XP en switch naar een andere user: prima.

Maar als ik vervolgens terug switch, geeft het scherm: 'VGA mode not supported'. Supervreemd aangezien alles nog in de standaard instellingen staan.

Denken jullie dat dit aan de LCD ligt? Ik heb anders geen idee namelijk. Alvast bedankt.

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Misschien een te hoge refreshrate?

Als ik maar een beetje kan computeren

Verwijderd

Topicstarter
DefaultUser schreef op 06 juli 2004 @ 14:22:
Misschien een te hoge refreshrate?
Maar het rare is dat de monitor pas uitvalt wanneer je terugswitched van user Y naar user X. Anders zou de monitor het toch wel eerder begeven hebben?

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Controleer even of je de laatste drivers geinstalleerd heb en kopieer anders even een goei config naar default user. Ik weet niet of refresh rate settings daar ook in staan maar je kunt het proberen.

Overigens snap ik de relatie refresh rates <> internet telefonie niet maar adt zal wel aan mij liggen :)

Verwijderd

Topicstarter
m33p schreef op 06 juli 2004 @ 14:29:
Controleer even of je de laatste drivers geinstalleerd heb en kopieer anders even een goei config naar default user. Ik weet niet of refresh rate settings daar ook in staan maar je kunt het proberen.

Overigens snap ik de relatie refresh rates <> internet telefonie niet maar adt zal wel aan mij liggen :)
Bedankt voor je tip.

En jah, de link tussen de topic en Internet & Telefonie is ver te zoeken 8)7