Ik wil een vragenlijstje op mijn website maken. Wanneer een bezoeker het vragenlijstje invult, moet er een resultaat uitkomen. Het zijn allen mulitplechoice vragen.
voorbeeld:
vraag1: "Ik ben een:" en de antwoorden: "particulier" of "bedrijf"
vraag2: "Ik ben van plan te:" en de antwoorden: "kopen" of "verkopen"
Stel dat de bezoeker antwoord:
vraag1: Particulier
vraag2: Kopen
Dan wil ik dat er pagina wordt geopend met de tekst: "U ben particulier en wilt iets kopen"
Maar ik wil dus dat hij/zij alle vragen beantwoord en dan naar de juiste pagina wordt doorgestuurd. Ik heb al diverse Javascript sites bezocht, maar het enige wat ik dus heb gevonden dat je na het beantwoorden van 1 vraag al door wordt gestuurd. Maar ik wil dus dat hij/zij alle vragen beantwoord en dan naar de juiste pagina wordt doorgestuurd.
voorbeeld:
De vragen zijn dus:<p>Ik ben een:
<select name="select">
<option selected>Maak uw keuze</option>
<option value="0">Particulier</option>
<option value="1">Bedrijf</option>
</select>
</p>
<p>Ik ben van plan te:
<select name="select2">
<option selected>Maak uw keuze</option>
<option value="0">Kopen</option>
<option value="1">Verkopen</option>
</select>
</p>
vraag1: "Ik ben een:" en de antwoorden: "particulier" of "bedrijf"
vraag2: "Ik ben van plan te:" en de antwoorden: "kopen" of "verkopen"
Stel dat de bezoeker antwoord:
vraag1: Particulier
vraag2: Kopen
Dan wil ik dat er pagina wordt geopend met de tekst: "U ben particulier en wilt iets kopen"
Maar ik wil dus dat hij/zij alle vragen beantwoord en dan naar de juiste pagina wordt doorgestuurd. Ik heb al diverse Javascript sites bezocht, maar het enige wat ik dus heb gevonden dat je na het beantwoorden van 1 vraag al door wordt gestuurd. Maar ik wil dus dat hij/zij alle vragen beantwoord en dan naar de juiste pagina wordt doorgestuurd.
[ Voor 14% gewijzigd door Paters op 06-07-2004 13:26 ]