Toon posts:

Raar geluid als ik met cdrom iets installeert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zindt ik 1 GB RAM in me laptop had gedaan is het me opgevallen dat ik dit probleem hebt maar twijvel ook een beetje of het met het RAM is want ik had de cdrom een tijdje niet gebruikt en had me geluidskaart drivers upgadate bij die van tweakers.net ergens.

Elke keer las ik iets installeert gaat het geluid raar doen en me muis reageert ook langzaam ( kleine uitleg bijv. hij moet 60 frames gaan en gaat maar 20 ofzo) en eerst had ik dat ook met DVD's had de geluidskaart drivers eraf gehaalt en erop nieuw op gehad die oude van acer weer. nu met DVD's Kijke is het weg maar met installeren van dingen nog steeds en had ook al gekeken in dit forum maar vondt er niet eentje met het zelfde probleem als mijn.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-02 14:16

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Je hebt een mooi verhaaltje gemaakt tntacer25..... maar hier kan niemand wat mee....
wat voor laptop? wat voor drivers? wat voor geheugen?
specs specs specs........

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Kijk even of DMA aanstaat voor je CD-rom

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 07:16

Nik

Uuuh? Of ik lees slecht, of ik snap je niet. Waar komt het geluid uit? Uit je geluidskaart of uit de PC/ Want als het gewoon uit de PC is dan zal het wel een trilling zijn. (misschien iets niet goed in de behuizing, na het plaatsen van de nieuwe DIMM).

Als het uit je geluidskaart komt, is het misschien zo dat er iets verkeerd staat in je mixer instellingen. Zet het volume eens compleet open, en ga dan allen geluidsbronnen muten. Dan zet je ze 1 voor 1 open, net zolang tot je een vaag geluid hoort (of een ruis). Meestal lost dit ook wel wat op.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry had de spec.. vergeten te zette

Acer TravelMate 430 Series

Intel Pentium 4 2,53 GHZ 522 MHZ FSB
ATI Mobility Radeon 7500
AC 97 Geluidskaart (Realtek)
1024 MB DDR SDRAM PC2100