Ik heb een probleem met de profielen van Windows NT, NT checkt alle profielen bij het opstarten, en hij verwijderd geen enkele bij het afsluiten. Wat het resultaat hiervan is, is dat na verloop van tijd er gigantisch veel profielen lokaal staan, wat een lange opstarttijd tot gevolg heeft. Ik zoek dus een programma dat alle profielen uit winnt\profiles weggooid, met uitzondering van enkele profielen die moeten blijven staan, Administrator(lokaal), All Users, Default User, SMSnogwat1, SMSnogwat2. Ik heb al van alles geprobeerd, mn halve harde schijf staat zo onderhand vol met allerlei freeware tooltjes, maar niks werkt. Find Junk Files is nog het meest interressante programma dat ik tegengekomen ben, vanwege de mogelijkeheid om "custom directory's" op te geven, in combinatie met een "exclude list". Probleem met dit programma is, dat de exclude list niet werkt, hierover heb ik de maker al een mailtje gestuurd, ik verwacht alleen niet op een redelijke termijn een oplossing. Weten jullie iets wat ik kan doen, proberen, installeren etc. Scripts heb ik al geprobeerd, maar ik mag geen .vbs'jes uitvoeren en met .bat ben ik zo handig niet dat ik zoiets daarmee voor elkaar krijg. De oplossing moet eigenlijk over enkele honderden (precies aantal weet ik niet uit mn hoofd) pc's gedraaid worden.
Edit:
Daarover zal met een systeembeheerder overlegd worden, we werken met nt4 inderdaad.
Edit:
Daarover zal met een systeembeheerder overlegd worden, we werken met nt4 inderdaad.
[ Voor 7% gewijzigd door thegve op 06-07-2004 13:32 ]