[XP] Hoe backup maken in Windows XP Home*

Pagina: 1
Acties:

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 14:54
Hallo allemaal,

Ik wil een backup van mijn schijf maken maar nu krijg ik het programma in windows niet te vinden. Ik gebruik windows xp home edition sp1. Ik heb zelf al gekeken bij start-programma's-bureau accesoires-systeemwerkset maar daar staat niks bij van backup. Heb ook al in de map systeembeheer gekeken in configuratiescherm en in de help van windows gezocht, op google en als laatste op de got search maar krijg er helemaal niks over te vinden.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Zoek eens op norton ghost. Ik denk dat je dan wel vind wat je zoekt :)

Raku

• dennis112
Ja maar in windows zit toch ook een programma waarmee het kan en met dat programma wil ik back-uppen, weet iemand waar dat zit "verstopt".

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 22:22
Bij Configuratiescherm -> software toevoegen / verwijderen -> Windows onderdelen toevoegen, of anders op de windows cd (ntbackup of msbackup)

Je kunt ook gewoon Start -> Uitvoeren -> ntbackup proberen

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:18
De home editie heeft van zichzelf niet de backup mogelijkheid. Je kunt deze mogelijkheid wel toevoegen. Kijk bijv. eens op http://www.theeldergeek.com/backup_for_xp_home_edition.htm

Google anders eens op backup windows xp home. Ik kreeg toch echt voldoende resultaten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dennis112, ik pas je topic titel even aan zodat deze voldoet aan de Windows Operating Systems Policy en dat er geen 3 vraagtekens meer in staan :)

Verder - het is goed dat je opnoemt wat je al gedaan hebt - maar vertel ook even waarop je gezocht hebt.

Bijvoorbeeld: ik zocht op 'XP Home backup' op google en kwam toen http://www.theeldergeek.com/backup_for_xp_home_edition.htm tegen waar in uitgelegd werd hoe ik Backup moest installeren. Oh wacht. Dan had je dit topic natuurlijk niet geopend ;)

• dennis112
Ok is goed

Pagina: 1