Toon posts:

[XP] niets installen op xp*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal dit is mijn eerste topic.
Het probleem bij mijn pc is dat ik helemaal niets kan installeren in de normale modus van xp pro als ik al iets wil uitpakken met bv winrar dan krijg ik vaak problemen. ga ik dan na veilige modus dan kan ik wel alles uitpakken en installeren maar dan heb ik het probleem dat alles heel langzaam gaat en dat sommige installaties niet in veilige modus willen.
De cd's die ik gebruik zijn goed want bij kameraden kan ik wel van de zelfde cd installeren of de zelfde .rar uitpakken en bij mij dan dus niet.

de melding die ik krijg bij instaleren in normal modus is dat de .cab niet goed is of een netwerkprobleem. maar de .cab is goed want anders zou de kameraad hem ook niet kunnen installen en de cd-rom speler is ook goed want anders kon ik ook niet installen in veilige modus.
Wie kan mij met deze zeer irritante kwestie helpen.
mochten jullie meer moeten weten om tot een oplossing te komen gewoon vragen natuurlijk

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

gebruiker met beperkte bevoegdheden? die kunnen nooit iets installen? btw volgende keer zoeken je krijgt geheid probs met niet zoeken:) ik spreek uit ervaring

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Specs van je pc,
met bv winrar dan krijg ik vaak problemen
Wat voor problemen? Wees eens duidelijker aub :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Als je zeker weet dat je os goed is dan zou het wel eens op een geheugen probleem kunnen duiden. Ik zou memtest86 eens laten lopen.
Ga naar:
http://www.memtest86.com/#download1
en download de iso, brandt em (bootable) en reboot...

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:59
Heb je niet jezelf alleen de normale userrechten gegeven? Vaak mag je alleen installeren als gebruiker met extra privileges of als Administrator.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben administrator.
ik heb een AMD athlon 2400+
512ddr ram
nvidia geforce fx 5200 128mb videokaart
en een msi kt4v moederbord

de fouten die ik krijg met winrar is dat een bestand beschadigt is maar dat kan niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 12:36 ]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:09

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:32:
ik ben administrator.
ik heb een AMD athlon 2400+
512ddr ram
nvidia geforce fx 5200 128mb videokaart
en een msi kt4v moederbord

de fouten die ik krijg met winrar is dat een bestand beschadigt is maar dat kan niet.
Dat kan altijd.

Pak een paar bestanden in gewone modus zelf in. Na het inpakken, direct laten testen. Als dat goed gaat, zonder fouten, pak je het weer uit. Als je nu geen fouten krijgt, dan ligt het dus aan de bestanden die wel degelijk beschadigd zijn. ;)

Je hebt het over CD's enzo, zo te horen is het gewoon een corrupte ISO of RAR :P

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
het ligt cker niet aan de bestanden die zijn ingepakt want als ik het blijf proberen dan komt het uiteindelijk wel goed na 10 keer ofzo.
en de iso is ook nie corrupt want als ik een cd installeer bij een kameraad dan gaat het goed en als ik die zelfde cd installeer bij mij dan werkt ie niet.
zelfs als ik een iso brand op mijn pc en dan wil installeren van de cd dan werkt ie niet maar ga ik met die cd na een kameraad dan werkt ie wel dus het ligt aan mijn pc maar het kan dus niet hardware zijn want dan zou ie het ook niet in veilige modus goed doen en dan doet ie wel dus ik denk dat het iets is wat in normalemodus wel wordt gestart en interfered en dat dus niet doet in de veilige modus.

ik heb die memtest gedownload en gebrandt en gedraait en hij gaf geen fouten aan. please help me

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Misschien is er een policy zo gezet dat je niets kan installeren? Moet je even in start > uitvoeren > gpedit.msc kijken. Ik weet niet hoe dit veranderd zou kunnen zijn zonder medeweten van de administrator, maar het is mogelijk. Heb je ook al eens geprobeerd dingen te installeren onder een ander account op je computer?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
ik kan zo 1, 2,3 niets vinden wat nie klopt in de policys.
maar als er iets in de policy's niet zou kloppen dan kan de installatie toch ook niet tot 50% komen (soms stopt ie al bij 10 soms bij 45% 1 keer zelfs bij 99% het varieert dus) elke keer als ik de setup draai stopt ie weer ergens anders zonder dat ik ook maar iets verander. en dan niet elke keer iets verder het kan zijn dat bij de eerste poging dat ie tot 40 komt en dan de 2e keer maar bij 15%.
En wat betreft de accounts heb ik adminitrator en thundah(ook adminnustrator rechten) en bij geen van beide doet ie het normaal.
ik snap er dus echt niets van. ik denk dat de term breinbreker hiet wel op kan whahaha

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 18:23 ]

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 17:50

HeepH

Dope Rapper

is je hd niet beschadigd ? dat ie soms op beschadigde stukjes schrijft?

probeer dat eens te testen....

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Topicstarter
nu je het zegt.
ik heb in december een hdd gekocht en die ging kapot en toen heb ik van norrod via de garantie ee nieuwe gekregen en sins dien doet ie het.
hoe kan ik testen of mijn hdd niet beschadigt is??
thanks

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Om te zien ofdat je harddisk beschadigd is - moet je eens in de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ kijken - daar staan een groot aantal tooltjes in om (deze tooltjes zijn vaak afhankelijk van de harddisk leverancier) je harddisk te controleren :)

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb vandaag die memtest volledig laten draaien tegen 1230 aan gezet.
na mijn werk (4 uur later) bleek dat ie vast zat whahahhhaa.

maar ff terug op mijn hdd als die kapot zou zijn waarom kan ik dan wel installen in veilige modus?
Ik heb ook een test laten draaien en die gaf ook geen fouten aan.

Kan het zijn dat iets mijn geheugen leeg zuigt zodat de installatie geen geheugen over heeft waardoor die stopt?
en zo ja is er dan een tool om mijn ram te checken en te legen?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 00:10 ]

Pagina: 1