met papier mache kun je alles maken!!
wat kost ie?
Bij mycom hebben ze een restpartijtje ofzo
Kost het setje nog maar 100,-, was 125,-
http://www.mycom.nl/VirtualShop/aanbieding.htm
Kost het setje nog maar 100,-, was 125,-
http://www.mycom.nl/VirtualShop/aanbieding.htm
Verwijderd
*D*D*D*D*D*D*DLabtec APX4620*D*D*D*D*D*D
de subwoofer die hierbij zit is echt tering groot en heeft maar liefs een vermogen van 44W RMS. bovendien zijn de satelites van enorm goede kwaliteit. deze set heeft de grootste subwoofer rond deze prijsklasse. kijk ff op de pricewatch. ik geloof 320piek of zo.
de subwoofer die hierbij zit is echt tering groot en heeft maar liefs een vermogen van 44W RMS. bovendien zijn de satelites van enorm goede kwaliteit. deze set heeft de grootste subwoofer rond deze prijsklasse. kijk ff op de pricewatch. ik geloof 320piek of zo.
320 is boven mijn budget
Ik heb een setje van Philips, en die bevallen mij prima !! Was toen nog geen 100 piek (geloof ik).
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
ik heb zelf de Labtec 2414, lekker dingetje, komt goed geluid uit... enne, die APX ofzoiets van Labtec schijnt kut te zijn...
Kheb deze van Labtec en is zeer flex. Niet duur maar wel goed geluid. Je kan hem hiero in de pricewatch vinden (121 piekies).
die labtec ziet er
uit 
en voor maar 120,-
en voor maar 120,-
Jaaa, hij's lekker!Op maandag 25 december 2000 10:20 schreef Servowire het volgende:
die labtec ziet eruit
en voor maar 120,-
Verwijderd
of die FPS2000 met maar 2 speakers. kost iets van 160 gulden en ook nog is digitaal geluid. schijnt ook nog is hele goeie subwoofer te zijn.
Verwijderd
Kinorama heeft een leuk Philips set met 4sateliet-speakers en een subwoofer voor fl. 149,- Hij staat wel iets duurder op hun site maar deze prijs kost hij in de winkel. Wel even uitproberen in de winkel of hij goed werkt. Ik heb nu 2 keer philips speakers gekocht en ze klinken erg lekker maar 2keer een kapotte set mee gekregen (kan ook pech zijn).
Pagina: 1