Ik heb nu een dual monitor setup op m'n pc. De primaire monitor zit op een aOpen Geforce 2 MX400. De secundaire monitor zit op een hele oude videokaart, een S3 Trio. Sinds ik deze aangesloten heb zit er een hele irritante lijn over het scherm die van boven naar beneden beweegt. Als de lijn bij de ene monitor omhoog gaat, gaat hij bij de andere naar beneden. Het ligt niet aan de refresh rate, die staan bij beiden op 75 hertz. Iemand een idee wat dit veroorzaakt?
Dit ligt (deels)wel aan de refresh rate. Als je op een andere rate draait gaat die lijn sneller / langzamer lopen of verdwijnt hij.
De ene monitor interfereert met de andere... Wellicht is het op te lossen door ze beter af te schermen.
De ene monitor interfereert met de andere... Wellicht is het op te lossen door ze beter af te schermen.
[ Voor 3% gewijzigd door dreamscape op 06-07-2004 12:05 ]
Punctuality is the politeness of kings
En als je de andere monitor uitzet, is de streep dan verdwenen?
Ik heb er hier ook last van, draai op refresh rate van 85. 
Na een paar uur er achter werken heb je het al niet meer door.
Na een paar uur er achter werken heb je het al niet meer door.
Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
De twee schermen verder uit elkaar zetten...
Volgens mij heb je last van straling tussen de twee monitoren (interferentie)...
Volgens mij heb je last van straling tussen de twee monitoren (interferentie)...
Als ik maar een beetje kan computeren
Je moet gewoon beide monitoren op dezelfde refreshrate zetten of een ijzerenplaat tussen de monitoren plaatsen
Asus Zenbook i7 256gb
Dit heb ik ooit ook gehad. met een 19" en een 15" CRT.
Ik heb toen geprobeerd een plaat ijzer van 5 á 8 mm dik tussen de twee monitoren te plaatsen. Dit werkte helaas niet.
Toen maar opgelost met andere 15" monitor.
Ik heb toen geprobeerd een plaat ijzer van 5 á 8 mm dik tussen de twee monitoren te plaatsen. Dit werkte helaas niet.
Toen maar opgelost met andere 15" monitor.
Unknown
Ik dacht dat de refreshrate juist NIET hetzelfde zou moeten zijn.
Verwijderd
Inderdaad, als ik mijn beide monitors op dezelfde refresh-rate zet, zie ik ook 'rollende balken'.xzoticate schreef op 06 juli 2004 @ 19:08:
Ik dacht dat de refreshrate juist NIET hetzelfde zou moeten zijn.
Pagina: 1