Aangezien dit topic niet geholpen heeft en de rust op het werk lijkt weder gekeerd toch maar eens de stoute schoenen aangedaan en gepoogd een perproxy op te zetten.
Het downloaden ging goed
en het aanpassen van de ini volgens mij ook. Het (eerste?) probleem was echter dat de proxy geen OGRP2 stubs ging binnen halen. Na het verkleinen van de minkeysready en maxkeysready ging ie verder (wat zijn de maximale waardes>?). Dus proxy lijkt te draaien met OGRP2 stubs in voorraad.
Nu heb ik echter een probleem aan de clientside. Ik heb dmv ipconfig het ip-adres van de machine waar de proxy opdraait achterhaalt, maar wanneer ik deze invul op de client dan kan ik toch niet connecten....
Iemand tips? En ik wil alles buiten OGRP2 uitzetten. Moet ik overal 0 zetten of kan dat makkelijker?
Het downloaden ging goed
Nu heb ik echter een probleem aan de clientside. Ik heb dmv ipconfig het ip-adres van de machine waar de proxy opdraait achterhaalt, maar wanneer ik deze invul op de client dan kan ik toch niet connecten....
Iemand tips? En ik wil alles buiten OGRP2 uitzetten. Moet ik overal 0 zetten of kan dat makkelijker?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P