Toon posts:

USB boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil opstarten van een opstart flop of CdRom Dit zijn externe usb drives nu kan ik in mijn bios geen "Boot from USB device" vinden maar ik wil wel graag een Bios update doen en dan windows opnieuw gaan installeren.

Weet iemand een oplossing !!!!!!!!!!!

Bedankt

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
floppy drive tijdelijk aankoppelen. Als je bios booten van usb niet ondersteund zit er niets anders op.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Ik neem aan dat je het over een laptop hebt, en dus niet de mogelijkheid hebt om er een cdrom-speler of floppydrive direct aan te hangen?

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is een laptop van Dell ik kan er dus niets inplaatsen

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Heb je ook geen vriend, familielid of kennis in de buurt die ook een dell laptop heeft, maar dan wel met Floppy-drive of CDrom-speler?

Die dingen van Dell passen bijna in elk ander type van Dell :)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

ehm als dell een bios update geschreven heeft, hebben ze er vast wel een howto naast staan, en anders stuur je ze een mailtje :)

maarrem: harde schijf in andere bak hangen: booten met dosflop > partitie-indeling weggooien > nieuwe primary partitie, active maken > format > sys > flash tooltje erop kopieren > windows install cabs erop kopieren > harde schijf terug in laptop > booten > bios flashen > windows installeren.
denk ik :)

waar heb je die bios update eigenlijk voor nodig?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 11:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb geen vriend met een Dell laptop :? . Ik hoop met een bios update dat er wel een mogelijkheid zal zijn voor "Boot from USB device". Maar ik ga wel proberen om de HD in een andere laptop te plaatsen.

Bedankt
Pagina: 1