Toon posts:

Welke ADSL aanbieder zakelijk abonnement?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil voor ons bedrijf een zakelijk ADSL internet abonnement nemen... Het abonnement zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor e-mail verkeer en het wekelijks updaten van de database van de website (+/- 800 records)... Ook zal het gebrukt worden om af toe te surfen voor informatie...

Welk adsl abonnement kan ik hiervoor beste kiezen qua kosten, snelheid en aanbieder??

Alvast bedankt...

Guus

Verwijderd

Topicstarter
PS...

Webspace, email adressen etc zijn niet van belang, die hebben we al, hey gaat alleen om de toegang tot internet...

Verwijderd

zelf al gezocht?
hoeveel werknemers?

maargoed, met wat jij zegt kun je volgens mij wel af met een willekeurig consumentenlijntje, dan ben je met 50 euro in de maand klaar.

(dwz: als je het niet erg vindt dat er bij downtime geen schadevergoeding wordt uitgekeerd. wil je dat wel dan moet je een business lijn, maar dan betaal je je eigen schadevergoeding)

Verwijderd

Wij zitten al een tijdje bij ISned. Verder niks te klagen en bij problemen wordt je altijd direct en persoonlijk geholpen. Ik heb verder geen vergelijking maar dit bevalt iig prima.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 11:21 ]

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-02 11:53
Als je een betrouwbare lijn wilt kan je nog beter kabel + adsl nemen (of 2x adsl bbnet en kpn ofzo). Dan ben je nog goedkoper uit en de kans dat ze allebei tegelijk uitvallen is in normale opstandigheden bijna 0

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 16:44

slaay

Natuurbeleven.com

Bedenk eens eerst welke garanties je wilt hebben en overboeking.
Dan kun je makkelijker abonnementen gaan vergelijken.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 17:20
Fidai schreef op 06 juli 2004 @ 11:20:
Als je een betrouwbare lijn wilt kan je nog beter kabel + adsl nemen (of 2x adsl bbnet en kpn ofzo). Dan ben je nog goedkoper uit en de kans dat ze allebei tegelijk uitvallen is in normale opstandigheden bijna 0
En dat vind jij betrouwbaar ???

Informeer eens bij demon voor een zakelijk abonnement. Kijk naar de overboekingsfactor en SLA's.

imho neem je geen huis tuin en keuken verbinding voor een zakelijke verbinding!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

Demon biedt dit ook aan.
http://www.demon.nl/produ...ttoegang/businessdsl.html

Kijk bijvoorbeeld hiernaar (Kleinzakelijk ADSL): https://services.nl.demon.net/xdsl/businessexpress/

Dit lijkt mij niet echt zo moeilijk te vinden. :)

edit:
Wat Tonnetje dus zei, maar dan met links erbij. :+

[ Voor 13% gewijzigd door r0b op 06-07-2004 18:47 ]

Pagina: 1