Goede Kodak dealer met veel accessoires

Pagina: 1
Acties:

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik ben op zoek naar accessoires voor mijn Kodak DX6490 camera. Ik heb het idee dat er in Nederland niet veel Kodak dealers/winkels zijn, klopt dat? Ik ben op zoek naar de lens adapter (naar 55mm) zodat ik filters kan monteren. In Duitsland zit een zaak (computeruniverse.net) die het verkoopt, maar ja, die verzendkosten voor 1 adaptertje :|

Kan iemand mij een (web)winkel vertellen welke uit voorraad (heb het zo snel mogelijk nodig) Kodak accessoires verkoopt?

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 08:44
Stuur eens een mail naar foto Konijnenberg. Dit is een super(web)winkel, met veel deskundig personeel. Het is een betrouwbare zaak met ook zeer aantrekkelijke prijzen.

www.koopdigitaal.nl

Carpe Diem

Verwijderd

Nu heb ik eigenlijk dezelfde vraag.
Ik heb een mail gestuurd naar Konijnenberg en wacht met smart op hun antwoord, maar is er hier toevallig iemand anders die ook een DX6490 heeft en die wel lenzen heeft kunnen kopen?
Zo ja zou ik graag weten waar je die kan kopen.

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54

Verwijderd

ja bedankt voor het geven van die links, maar ik vraag me nu eigenlijk ook af of er ook gewoon lenzen van een ander merk ofzo op kunnen. Want van kodak zelf heb ik al een groothoeklens gevonden, maar dit is eigenlijk niet echt wat ik zoek. Ik zoek meer iets als een telelens en/of zoomlens die op die camera en natuurlijk die lens adapter kunnen. Is er een andere dx6490 gebruiker die hier een oplossing voor heeft?

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Je bedoelt een opzetlens?

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Verwijderd

Een lens die je op die lensadapter schroeft, of direkt op de camera.
Ik weet alleen dat kodak zelf dus die groothoeklens (x0,7) verkoopt, maar vraag me af of iemand dus iets anders weet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:47:
ja bedankt voor het geven van die links, maar ik vraag me nu eigenlijk ook af of er ook gewoon lenzen van een ander merk ofzo op kunnen. Want van kodak zelf heb ik al een groothoeklens gevonden, maar dit is eigenlijk niet echt wat ik zoek. Ik zoek meer iets als een telelens en/of zoomlens die op die camera en natuurlijk die lens adapter kunnen. Is er een andere dx6490 gebruiker die hier een oplossing voor heeft?
Jij bedoelt of er een lens voor een spiegelreflex op kan, nee dus, er kunnen alleen converters op , die met een adapter vastgezet moeten worden

Verwijderd

nee ik bedoel niet voor een spiegelreflex maar kijk voor veel kodakeasyshare cameras(geen spiegelreflex dus) zijn verschillende lenzen te koop zoals hier te zien is.maar het lullige is nu dat er voor de dx 6490 ook zo'n lensadapter te krijgen is, maar er zijn helemaal geen lenzen die hierop passen te krijgen(althans niet voor zover ik weet). Maar ze zullen er vast zijn net zoals bij de andere easyshare camera's alleen weet ik niet waar ze te krijgen zijn. Dus de vraag is of een andere dx6490 gebruiker wel weet waar je ze vandaan kan halen.
Pagina: 1