Een oom van mij die heeft een 1mans bedrijfje en die heeft 2 computers op 1 computer staat bepaalde software over voorraad etc, Nu moet hij vanaf de ene computer bij het programma van de andere computer kunnen.
De compute met het programma is helemaal gedeeld, als ik via het netwerk dat computer opstart schiet hij terug naar de desktop.
Nu wil ik het proberen met externe bureau blad ik heb al een extra user acount aangemaakt met wachtwoord op de computer waarmee ik moet connecten. En het toestaan van connecties van andere computers aangezet, maar alsnog zegt ie als ik wil connecten met die computer kan hij hem niet vinden.
Iemand die enig idee heeft
?
Dank bij voorbaat.

edit: sorry ik zal het wel in me sig zetten: windows xp prof +sp1
edit:2
wat houd dit in?
?
De compute met het programma is helemaal gedeeld, als ik via het netwerk dat computer opstart schiet hij terug naar de desktop.
Nu wil ik het proberen met externe bureau blad ik heb al een extra user acount aangemaakt met wachtwoord op de computer waarmee ik moet connecten. En het toestaan van connecties van andere computers aangezet, maar alsnog zegt ie als ik wil connecten met die computer kan hij hem niet vinden.
Iemand die enig idee heeft
Dank bij voorbaat.
edit: sorry ik zal het wel in me sig zetten: windows xp prof +sp1
edit:2
wat houd dit in?
?
[ Voor 17% gewijzigd door Icingdeath op 06-07-2004 10:30 ]