Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-10 11:57
Hey lui,

Ik heb 't hele Nokia N Gage topic al doorgelezen, maar kom nergens deze fout tegen.
Gisteren was ik om m'n twee weken oude Nokia N Gage, idd die voor 100 Euri ;) , voor het eerst aan 't wappen. Na het afsluiten van de verbinding kreeg ik een systeemfout. De telefoon ff uitgezet en........nu start hij niet meer op. Als ik 'm aanzet gaat het scherm wel aan, er verschijnt NOKIA in het scherm en daar blijft 't bij. Iemand een Idee??

HAMMAR

Verwijderd

FF naar een Nokia Servicepoint

• HAMMAR
"laat u hem maar hier, dan sturen we hem op"
"ik moet 'm eerst ff openmaken om te kijken of er nix beschadigd is"

Mijn god , wat een loosers. Dozenschuivers zijn het!

HAMMAR

Verwijderd

Controleer of de accu helemaal is opgeladen, of probeer het aan de adapter. Onderstaande wil misschien ook helpen als je nog wat in kan toetsen.

"It may happens that a program corrupts the C: drive of your phone. In such case, some data can be lost of course but, more annoying, some applications may not work or work only partially,...

On a Series 60 based phone, two key sequences will allow to restore your phone to a cleaner state:
Normal Reset (*#7780#) : Restores ini files from rom but preserves user data (photos, 3rd party apps etc)
Deep Reset (*#7370#) : This reformats completely the C: drive. All applications and files stored on this drive will be lost and clean default files will be rewritten.

In both case, the phone will ask you a confirmation and you will have to enter a security code (12345 by default).

Files and applications stored on E: drive are not be affected by these sequences."

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 13:26 ]

• HAMMAR
Helaas, hij is inmiddels toch opgestuurd!
Gaat toch ff gauw 2 a 3 weken duren. Zeg ik tegen die muts van Nokia helplijn:"maar mevrouw, kan u 3 weken zonder telefoon??" zegt zij:" maar meneertje, daar moet u bij de aanschaf van het toestel al rekening houden en u daartegen verzekeren", zeg ik weer:"ja maar ik dacht dat die toestellen van Nokia zo goed waren en zeker niet dat ze na twee weken al de geest geven". maarja, geen speld tussen te krijgen natuurlijk.

In ieder geval moet het O.S. opnieuw geinstalleerd worden.
SYSTEM ERROR was de foutmelding.
Trouwens, ze kleden dat ding helemaal uit als ze hem terugsturen tot de cover aan toe! "Er blijft daar nog wel eens wat achter". Uiterst geruststellend dus. Iets zegt mij dat ik hier voorlopig nog niet mee klaar ben, zeker nu ik ook weet dat deze toestellen niet meer leverbaar zijn........

HAMMAR

[ Voor 23% gewijzigd door HAMMAR op 08-07-2004 13:44 ]