Is DDR2 gewoon op een DDR-MoederBord te gebruiken?? En zijn er grote voordelen ten opzichten met zijn voorganger.
kan je DDR2 sowieso al kopen?
das toch alleen nog maar op bepaalde videokaarten?
das toch alleen nog maar op bepaalde videokaarten?
Ik ben dit bij alternate al tegengekomen. Verder kon ik er weinig over vinden.
Remy bedoelde dat je met Google gezocht hebt naar bijv. de specificaties van DDR2... 
[google=DDR2 specifications]
Misschien dat er op de site van de JEDEC (die de geheugen standaard 'regelt') ook het een en ander staat over DDR2...
Maar volgens mij zal DDR2 niet gaan passen, omdat die inkepingen in het geheugen van DDR2 anders is, dan bij DDR...
[google=DDR2 specifications]
Misschien dat er op de site van de JEDEC (die de geheugen standaard 'regelt') ook het een en ander staat over DDR2...
Maar volgens mij zal DDR2 niet gaan passen, omdat die inkepingen in het geheugen van DDR2 anders is, dan bij DDR...
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 06-07-2004 09:39 ]
Verwijderd
Misschien als je die inkepingen er zelf inzaagt met een figuurzaagje??GJ-tje schreef op 06 juli 2004 @ 09:36:
Dat bedoelde ik inderdaad, wat GJ-tje zegt
Een topic openen om wat te vragen is absoluut niet erg, we zijn er om elkaar op weg te helpen hier met verschillende zaken natuurlijk
Maar aangezien het hier niet om een vraag/antwoord forum gaat (hoor ik door iemand 'helpdesk!!' roepen?) wordt er van iemand die een topic opent toch wat eigen inzet gevraagd voor een aantal basic kennis zaken, zoals de verschillen tussen DDR en DDR2 
Vandaar dus mijn vraag, maar GJ-tje helpt je al op weg
Ik probeerde je meer te 'activeren' om er zelf achteraan te gaan, maar je krijgt de links nu al voorgeschoteld
Vandaar dus mijn vraag, maar GJ-tje helpt je al op weg
Dan moeten we op nieuwe mobo's wachten. Dit is weer zo'n nieuwe techniek, die je nog neregens toe kan passen. Net zo als AMD 939 processors. Ik heb hier volgens mij ook nog geen mobo's voor gezien, maar de proc. is wel te koop.
DDR2 DIMM's hebben 240 pinnetjes, daar waar DDR reepjes er 184 hebben. Mijn logica zegt me dat dit niet gaat passen
En dan nog, de chipset van het mobo moet er ook mee kunnen omgaan.
Voor de rest verwijs ik je naar Google en de RAM FAQ die je via de FAQ van dit subforum kunt vinden.
Voor de rest verwijs ik je naar Google en de RAM FAQ die je via de FAQ van dit subforum kunt vinden.
DDR2 DIMM's zijn 240 pins, zonder hamer gaat dat niet passen in een 184pins DDR slot
Lijkt me nogal logisch eigenlijk, had je zelf zo kunnen achterhalen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Twee zielen één gedachte
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()