Goedemorgen 
Wat is er gebeurd:
Ik was 's avonds weer eens met mijn dagelijkse ET verslaving bezig knalt mijn pc uit tijdens het gamen. verdomme dacht ik. dus ik druk de computer weer aan en net voordat mijn biosbitch wilt reporten knalt ie weer uit.
Het eerste wat ik dacht: de voeding is brak of anders het geheugen.
maargoed andere voeding gepakt computer boot weer maar ik krijg nu een foutmelding... (weet niet meer welke dit was want dit is inmiddels 2 weken geleden)
dus ik denk opnieuw installeren dan komt het wel goed.
ik krijg foutmeldingen met het installeren van winxp pro, hij kan bestanden telkens niet van de CD lezen. dus tijdens de installatie heb ik 3 CD's moeten gebruiken.
(2 backups en 1 originele
)
ik denk .... nah cd-rom drive zal wel vuil zijn ofzo. maar 3 cd-rom drives later nog hetzelfde probleem.
als hij na een paar keer swappen van cd dan eindelijk alles in windows setup gekopieerd heeft... start hij opnieuw op volgens plan.... dan krijg ik dat zwarte xp boot scherm en daarna deze foutmelding:
c0000221 {onjuiste controle kopie} (met blauwe achtergrond)
daarna ik nog een paar keer de installatie gedaan met ander geheugen (ook in andere banken) en andere HD's en zelfs een andere videokaart
ik ben met het moederbord teruggeweest naar de winkel (opgestuurd naar informatique)... die hadden hem met win98 en winME getest 3dmark gedraaid e.d. maar daar liep hij perfect zeiden ze.
ik weet het inmiddels niet meer.
er zijn meerdere topics bij Hierover ... ik heb ze allemaal gelezen
ook de MSKB bied niet echt een oplossing.
sorry specs vergeten:
Asus a7n8x-deluxe rev 2.0
twinmos 512 mb ddr 400mhz cl 2.5 en VMS 512 mb ddr 400mhz cl 2.5
maxtor 40 gb 72000 rpm en WD 10 GB
lite-on brander en een andere cd-rom drive en een dvd-rom
Ati radeon 9600 NP 128 mb en een ati radeon 9000 64mb pro
Wat is er gebeurd:
Ik was 's avonds weer eens met mijn dagelijkse ET verslaving bezig knalt mijn pc uit tijdens het gamen. verdomme dacht ik. dus ik druk de computer weer aan en net voordat mijn biosbitch wilt reporten knalt ie weer uit.
Het eerste wat ik dacht: de voeding is brak of anders het geheugen.
maargoed andere voeding gepakt computer boot weer maar ik krijg nu een foutmelding... (weet niet meer welke dit was want dit is inmiddels 2 weken geleden)
dus ik denk opnieuw installeren dan komt het wel goed.
ik krijg foutmeldingen met het installeren van winxp pro, hij kan bestanden telkens niet van de CD lezen. dus tijdens de installatie heb ik 3 CD's moeten gebruiken.
(2 backups en 1 originele
ik denk .... nah cd-rom drive zal wel vuil zijn ofzo. maar 3 cd-rom drives later nog hetzelfde probleem.
als hij na een paar keer swappen van cd dan eindelijk alles in windows setup gekopieerd heeft... start hij opnieuw op volgens plan.... dan krijg ik dat zwarte xp boot scherm en daarna deze foutmelding:
c0000221 {onjuiste controle kopie} (met blauwe achtergrond)
daarna ik nog een paar keer de installatie gedaan met ander geheugen (ook in andere banken) en andere HD's en zelfs een andere videokaart
ik ben met het moederbord teruggeweest naar de winkel (opgestuurd naar informatique)... die hadden hem met win98 en winME getest 3dmark gedraaid e.d. maar daar liep hij perfect zeiden ze.
ik weet het inmiddels niet meer.
er zijn meerdere topics bij Hierover ... ik heb ze allemaal gelezen
ook de MSKB bied niet echt een oplossing.
sorry specs vergeten:
Asus a7n8x-deluxe rev 2.0
twinmos 512 mb ddr 400mhz cl 2.5 en VMS 512 mb ddr 400mhz cl 2.5
maxtor 40 gb 72000 rpm en WD 10 GB
lite-on brander en een andere cd-rom drive en een dvd-rom
Ati radeon 9600 NP 128 mb en een ati radeon 9000 64mb pro
[ Voor 17% gewijzigd door nexhil op 06-07-2004 08:10 ]