HK: Hattrick Kampioenschap

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bericht aan alle GoT HT Managers...

Naar aanleiding van het voorbije EK en omdat ik simpelweg veel te veel tijd heb die ik niet omkrijg ben ik van plan een kampioenschap onder de GoT tweakers te organiseren.

De indeling van het toernooi gebeurd als volgt:
* Finale (2 teams)
* Halve Finale (4 teams)
* Kwart Finale (8 teams)
* 1/8 Finale (16 teams)
* 16 poules van 7 teams (enkel de 1ste gaat naar de finales) (112 teams)

De eerste editie van dit toernooi zal dus maar 112 teams kunnen bevatten. Snel inschrijven is dus de boodschap. In toekomstige edities (afhankelijk van het succes van deze) zullen eventueel uitgebreid kunnen worden.

HOE GAAT HET IN ZIJN WERK:
Eerst behoor je je in te schrijven door een mail te sturen naar little.bear@skynet.be
Van zodra er 112 deelnemers zijn deel ik deze willekeurig op in poules. Zijn de poules bekend, mail ik het wedstrijdschema door naar alle deelnemers. In je poule speel je één match tegen elke andere deelnemer in je poule. Diegene met de meeste punten gaat op naar de 1/8 finales. Je krijgt je wedstrijdschema uiterlijk zondagavond 10 juni toegestuurd. Zo heb je nog de kans om je eerste match op 14 juni voor te bereiden.
De matchen worden gespeeld op woensdag, wanneer er normaal vriendschappelijke wedstrijden of bekerwedstrijden zijn. Zit je nog in de beker, dan kan je dus niet meedoen. Na elke match mailt ELKE deelnemer de uitslag van de gespeelde match naar mij. Ik verwerk deze uitslagen en houd de stand in elke poule bij. Naar alle waarschijnlijkheid komt er tegen dan ook een website waar alle informatie op terug te vinden is. Ik vertrouw erop dat de uitslagen eerlijk vermeld worden. Af en toe zullen er steekproeven gebeuren hierop maar het spreekt voor zich dat ik niet elke keer alle wedstrijden kan controleren.
Elke deelnemer heeft 3 thuismatchen en 3 uitmatchen. Als je een match niet speelt, geef je forfait met 5-0.
Deelname is gratis, maar de winnaar krijgt geen prijs. Enkel een eervolle vermelding op de website en respect onder de HT GoTters.

Nog enkele praktische afspraken...
* Deelname is volledig gratis
* Iedereen met een HT team kan deelnemen
* De eerste match wordt gespeeld op 14 juni 2004

HOE DEELNEMEN?
* Stuur een mail met daarin je Ploeg ID naar little.bear@skynet.be
* Zorg ervoor dat je geen vriendenmatch regelt voor 14 juni 2004, van zodra er 112 deelnemers zijn krijg je het wedstrijdschema van jouw poule doorgestuurd
* Veel succes

Aan alle toekomstige deelnemers veel succes.

PS: Ik zoek nog iemand met kennis van databased webdesign voor het ontwikkelen van de site. Kandidaten mailen maar op met een referentie op little.bear@skynet.be
PS: De Topicstart gaat nog verfraaid worden. Moet nog precies uitvissen hoe ik dit ga aanpakken B)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een topic over Hattrick is meer dan genoeg. Het is prima dat je zoiets wilt organiseren, maar ik zie liever dat je dat gewoon in Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 23 doet.

Dit topic is gesloten.