taakbalk veranderd weer in oude staat na herstart windows

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Als k mijn pc opnieuw opstart dan veranderdt de taakbalk onderin weer in de staat zoals hij was. de pictogrammen van de geinstalleerde progjes blijven wel staan. Maar die gaan na de herstart van windows weer helemaal anders staan. (ik heb windows media player ook altijd zo staan dat als je hem minimaliseert dat je hem dan als speler op de taakbalk heb maar als k herstart moet k dat allemaal weer opnieuw instellen. Ik heb al gezocht op tweakers maar kon niks vinden met het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen want dit is egt zeer irritant !! _/-\o_

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

[rml][ WinXP] menu snel starten steeds weg na reboot[/rml]

Een recent topic waar een slotje op is gekomen. Neem die laatste reply even door en succes :)

Raku

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Heb zijn topic ff doorgenomen en hij zegt dat het door spyware komt, maar dit kan ik me haast niet voorstellen want ik heb ad-ware draaien. Die haalt zover ik weet alles er wel uit.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je ad-aware maar update ;)

Je zou es kunnen proberen om een nieuw profiel (nieuwe gebruiker) voor jezelf aan te maken. Als het dan wel werkt, is je userprofile register (%userprofile%\NTUSER.DAT) defective :)

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 06-07-2004 03:04 ]

Koop al mijn ads!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

jorngrisel,

Inderdaad - als je eventjes rond had gekeken op GoT had je gezien dat deze vraag eigenlijk heel regelmatig voorbij komt.

Nu kan het natuurlijk goed zijn dat jouw probleem geheel anders is, maar wat ik mis in je topic is eigenlijk een overzicht van wat je nu gedaan hebt om dit probleem op te lossen. Ik zie dat je AdAware gedraaid hebt - maar dat is natuurlijk geen uitsluitsel dat je geen spyware hebt (net zoals scannen met een enkele virusscanner geen uitsluitsel geeft dat je geen virus hebt).

Ik ga dit topic dan ook sluiten - lees eerst eens de andere topics door die er over gaan, en lees de tips / hints die daar in staan eens rustig door.

Lukt het dan nog niet - begin dan even met een topic in Beveiliging & Virussen te maken - let wel op dat je daar geldende regels over hoe een topic te starten :)

Dit topic is gesloten.