Toon posts:

M'n koe weigert te fetchen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n vers geinstallde koe (nieuwe PC) weigert te fetchen. Ik wil dat hij een buffer aanhoudt van 24 uur voer. Maar hij blijft me zeggen dat er geen fetch nodig is. Ook na restart.

Aangezien ik aanneem dat het RC5-project nog niet is afgelopen, en ik ook maar voor 14 uur in de buffer heb staan, klopt dit niet.

Wat moet ik nu doen?

----------------------
[parameters]
id=krachtkoe@hotmail.com

[buffers]
frequent-threshold-checks=0
checkpoint-filename=checkpoint.txt

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

[rc5]
randomprefix=154
preferred-blocksize=28
fetch-time-threshold=24
fetch-workunit-threshold=5

[processor-usage]
priority=0

[networking]
disabled=no
------------------

Verwijderd

Op zondag 24 december 2000 12:55 schreef HlpDsK het volgende:
fetch-workunit-threshold=5
fetch-workunit-threshold=0
aanpassen.
dit gaat boven de uren.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
En even een benchmark doen wanneer je je client opnieuw hebt opgestart. Of wachten tottie een workunit af heeft. Anders kan de client natuurlijk nooit weten hoeveel blocks er gefetcht moeten worden om 24 uur bezig te zijn.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 december 2000 13:15 schreef NightBird het volgende:
En even een benchmark doen wanneer je je client opnieuw hebt opgestart. Of wachten tottie een workunit af heeft. Anders kan de client natuurlijk nooit weten hoeveel blocks er gefetcht moeten worden om 24 uur bezig te zijn.
Hij loopt al een hele tijd.

'n blokje = 'n minuut ongeveer :7

Als ik die treshhold op 0 zet, dan gaat ie pas 'nood-fetchen' als ie met z'n laaste blokje bezig is. Dan heeft ie 1 minuut om een verbinding te vinden .. da's lastig als ik de UTP kabel in een ander bak heb hangen op dat moment :)

Bovendien : de exact zelfde ini-file werkt al bekant een jaar foutloos op een andere PC, via exact dezelfde kabel. Daar kan ik wel gewoon fetchen met deze settings.

--------------------------------------------
[Dec 24 12:22:23 UTC] Benchmark for RC5 core #6 (RG/HB ath)
0.00:00:08.23 [3,439,233.23 keys/sec]
--------------------------------------------

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Dan is het waarschijnlijk dat je buffer vol is, je kan namelijk maar 501 packets hebben. Wat je dan even moet doen is je preferred packet size op 33 zetten ipv 28. Je hebt nu toch een snelle pc ;).

Verwijderd

Topicstarter
Kheb nu 400 blokjes en nu dus ook nog 400 packets in buff-in zitten. Nu fetcht hij wel, maar elke keer maar 1 packet (van 8 nu, want kheb 'm op 31 gezet).

Ik heb de fetch treshhold op 0 gezet, en de time treshold op 168 uur (1 week, geen kabel voorlopig). Maar dat doet ie niet. Die 24 uur niet, en die week ook niet. 11 uur buffer staat er en hij weigert die week binnen te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Kheb nu packets op 33 staan.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
En je krijgt nog steeds niet meer dan 400 packets, nu je je packetsize vergroot hebt? Of blijftie rond die 11 uur hangen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk nu dat het toch die 501 packets-limiet is. Nu hij op 33 staat wil hij wel fetchen, tot die 501 packets grens.

Maar ik wil 'm een week buffer geven .. hoe forceer ik dat nu? Kan ik niet gewoon fetchen op een of andere manier en dan importen?

Een TBird@1000 mag van mij niet een week idle staan met 3.5 Mkeys on tap.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
mijn 900@1000 haalt ook 3,5 mkeys/s
das fijn om te zien hè hlpdsk?

beter als die P-166mmx :9
Pagina: 1