Toon posts:

ISO bestand van dvd op HD zetten? Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ISO bestand die gemaakt is van een DVD (game).
Normaal als ik een iso wou "uitpakken" deed ik dit door het gelijk op een cd te branden met Alcohol 120% maar nou kan dat dus niet omdat ik nog geen DVD Brander heb.

Mijn vraag is dus hoe ik dit dan kan "uitpakken" en is het mogenlijk om dit op mn hardeschijf te doen?

Jeroen

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Probeer het eens met deamon tools , daarmee kun je de iso mounten op een virtuele cdrom. Met google is dit programma wel te vinden. Je moet eerst met een brandprogramma wel een image maken van de dvd. Dit kan met Alcohol 120%. Ook het mounten daarvan kan met alcohol 120%.

De rest moet je toch zelf uitzoeken , aangezien een stap voor stap uitleg toch echt niet de bedoeling is. Ik denk dat je met de search en google aardig ver komt :)

Raku

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

Je kan toch de iso mounten in de virtual drive van alcohol? hoef je de iso niet uit te pakken.

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al zo'n viturele dvd drive aan gemaakt en heb ook al naar deamon tools gezocht maar ik krijg alleen maar van die betaal sites: weet je dan ook een goede link om waar je hem kan downe? en wat is mounten???

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

If you choose to criticise you choose your enemies

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-08 08:55
Hallo Piet ey... Daemon Tools is te downloaden bij de tweede of derde hit op Google.
En als je eens een beetje zou lezen op die sites, staat daar perfect beschreven wat daemon tools doet (mounten) en hoe het werkt.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 00:36:
Ik heb al zo'n viturele dvd drive aan gemaakt en heb ook al naar deamon tools gezocht maar ik krijg alleen maar van die betaal sites: weet je dan ook een goede link om waar je hem kan downe? en wat is mounten???
Mounten is een iso in een virtuele cdrom stoppen (er zijn meer betekenissen , maar deze is hier van toepassing)

Als je zoekt met google.com naar deamon tools is de eerste link die je tegenkomt de goede.

ps.

Als je nou zelf eerst wat info vergaart over hetgeen waar je mee bezig bent gaat het een stuk makkelijker. Dit is echt basic waar we het nu over hebben. Iets wat toch wel verwacht word van een Tweaker om onder de knie te hebben. Misschien is www.beginnersweb.nl een beter punt om de basis te leren? Ik bedoel dat niet lullig ofzo , maar de lat ligt hiet namelijk wel een stukje hoger dat hetgeen waar we het nu over hebben :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Yeah ik heb het al gevonden: je kan mounten met alcohol maar dan kan ik het nog niet helemaal uitpakken op mn HD
en ik heb dan waarschijnlijk weer is niet goed gekeken : SORRY ;)

Sorry, was de betekenis van het woord tweaker ff vergeten!!!!

En ik heb soms ook wel moeilijkere vragen maar dit wist ik gewoon ff niet!!!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 00:48 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Daemon tools en alcohol is toch van dezelfde makers? Nog een extra minpuntje dat je het niet meteen vond :)

gl want cdroms/DVDs zijn verleden tijd :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SSH schreef op 06 juli 2004 @ 01:34:
gl want cdroms/DVDs zijn verleden tijd :)
offtopic:
:D Dan heb je een grooote harde schijf :P

Maar goed, ik geloof dat het duidelijk is :P Al zie ik dat het inderdaad vrij lastig is op google een gratis versie te vinden zonder de termen daemon tools of mount te kennen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.