Toon posts:

INTEL 2200BG icm LINKSYS WET-54G

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Samen met een vriend geprobeerd om met een laptop (DELL latitude D600) voorzien van een INTEL 2200BG wireless adapter, verbinding te krijgen met een LINKSYS bridge WET-54G.

De verbinding tot stand brengen zonder 64-bits WEP, is geen enkel probleem, bij het inschakelen van WEP, valt de hele verbinding weg. De bridge is rechtstreeks aangesloten op de netwerkkaart van een computer en communiceert feilloos met een andere WET-54G (WEP enabled). De bridge staat ingesteld op Ad-Hoc.

Laatste firmware updates zijn geinstalleerd, ook de WEP sleutels meerdere malen gecontroleerd en ingegeven.

Heeft er iemand nog suggesties?

alvast bedankt

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik had problemen met mijn wireless kaart doordat hij standaard op kanaal 11 uitzond. Na dat veranderd te hebben in kanaal 2 kon hij ineens wel connecten :? Kijk eens of hij dan ook niet van kanaal veranderd :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
hebben ook al diverse kanalen geprobeerd om te 'connecten', maar helaas ..... :?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Heb je ook IEEE 802.1x uitgezet? Dit is dat smart card verifying spul. Volgens linksys zijn daar nog wel wat problemen mee. Dus in het 3e tabblad van je draadloze verbinding.

Wat je verder nog kunt proberen is je draadloze nic laten regelen door de intel pro set ipv windows xp. Je kunt op de site van intel dat spul wel vinden , als ie er niet opstaat wil ik hem eventueel wel uploaden voor je :)

Ik ga ook even voor je in de linksys knowledge base kijken of daar wat info in staat over die specifieke acces point

//edit

Niks kunnen vinden wat op je probleem lijkt. Probeer zelf anders eens te kijken:
http://linksys.custhelp.c...1&p_search_type=search_nl

[ Voor 24% gewijzigd door Raku op 06-07-2004 00:28 ]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Heb dat IEEE spul uitgeschakeld, ook de Intel software geprobeerd, haalt allemaal niets uit. Vanavond nog het een en ander geprobeerd, nu zelfs problemen om er zonder WEP encryptie op te komen, hij ziet de verbinding dan wel, kan er alleen niets mee. Ik weet het even niet meer, alles nog maar eens rustig laten bezinken en later nog maar eens proberen.... 8)7