Toon posts:

Geforce FX5700 kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was toen straks bezig om een andere hdd in mijn pc te zetten, en die steunde een beetje tegen de videokaart, ik dacht dat lukt wel, maakte nergens contact dacht ik. totdat k me pc aanzette en een zachte tik hoorde, toen ik naar me monitor keek zag ik allemaal verticale strepen, ik meteen me pc uitgezet en mijn oude ti-4200 erin gezet, en die deed het wel gewoon. daarna weer de fx erin gezet, het zelfde prob. weer

is mijn fx kaartje nu egt kapot ? ik heb er geen garantie meer op
kan ik hem nog laten maken ? en wat gaat me dat kosten ?

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
mijn fout, in alle haast heb ik een type fout gemaakt , het is een 5700

Verwijderd

test 'm eens in een andere pc
en zoek eens op pcb van de kaart naar donkere plekken, die
duiden op schade dankzij je harddisk adventure 8)7 .

Verwijderd

Topicstarter
ik kan verder niks vinden van donkere plekken en andere beschadigingen

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-08 03:08

MadMan

What the....

Ik denk dat het wel veilig is om aan te nemen dat je FX kapot is. Zeker omdat je zegt dat je een "tik" hoorde. Laat dit een les voor je zijn en zorg er in het vervolg voor dat je je hardware fatsoenlijk installeerd. Het is namelijk vragen om problemen op de manier waarop jij dit gedaan hebt...
Je hebt volgens mij trouwens nog geluk dat je schijf niet ook overleden is.

Het is verder denk ik nogal logisch dat je kaart stuk is omdat de andere het wel gewoon doet op je moederbord. Het AGP slot is dus wel nog in orde.
Om zeker te zijn dat je kaart stuk is kun je hem in een andere pc testen, als je deze tot je beschikking hebt. Als hij het daarin ook niet doet weet je het 100% zeker.

Verder zou je hem (misschien) nog kunnen laten maken, maar het is nog maar de vraag of dit buiten garantie niet zo prijzig is dat je beter een nieuwe kunt kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door MadMan op 06-07-2004 16:55 . Reden: Stukje toegevoegd. ]

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-08 19:14

HeepH

Dope Rapper

mss kan je hem zelf maken? kijken wat er gebroken is (prolly ergens een stukje van je agp connector afgebroken) en weer aan elkaar lijmen,worked with me.... })

http://specs.tweak.to/16495

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:50

w0w

Hoe kan iets tegen iets aanleunen zonder het het contact maakt met elkaar?
Nahja iig, waarschijnlijk heeft je HDD eregens op je vga sluiting gemaakt, weinig kans dat ie nog werkt.. helaas :(
Pagina: 1