Toon posts:

wanadoo casama verandert abbonement ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan dit zomaar ??????????????????????????????????????

gehaal ongevraagd en bij wijze van spreke spam kreeg ik dit per emai:

Op 6 oktober 2003 heeft Casema haar internetvoorwaarden aangepast (klik hier voor de integrale tekst).

Eén van de aanpassingen die hierbij zijn doorgevoerd betreft een wijziging van de contractduur voor het internetabonnement. Per 6 oktober 2003 is deze contractduur namelijk gelijk voor alle abonnees. Dit is dus ook van toepassing op uw abonnement. Het betreft een abonnement met een duur van 12 maanden, met een automatische verlenging van 12 maanden, waarbij het mogelijk is om met inachtneming van een opzegtermijn van minimaal één maand voor het verstrijken van de 12 maanden op te zeggen. Stel dat uw abonnement is ingegaan op 1 juli 2001, dan wordt het abonnement elke keer met een jaar verlengd. Dit betekent dat u uw abonnement dus elk jaar op 1 juli kunt beëindigen. De beëindiging dient u dan voor 1 juni, van het jaar waarin u wilt opzeggen, aan te vragen. Deze voorwaarden zijn ook van kracht indien u uw huidige internetabonnement bij Casema omzet in een ander type internetabonnement.

ik had speciaal casema/wanadoo juist om die 3 maanden, als ik verhuis ben ik er snal vanaf ... nu dus niet ....

Baal ik goed van....

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-02 18:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Dat is een wijziging van de voorwaarden in jouw nadeel, helaas voor jou al te lang geleden om nu nog actie te ondernemen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
And your point is?

Je baalt dat je dit niet eerder hebt gezien? Is een logisch gevolg van het aanvragen & opzeggen wat er gebeurde. Al ben ik zelf er ook geen voorstander van en zou het hierdoor mijn keuze niet zijn dit te nemen.

IMO kan je wel 1 jaar aan 't begin normalitair als minimale periode zetten. En daarna een bepaalde verleng tijd van 2 a 3 maanden opzegtermijn ofzo.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom begin je pas 3/4 jaar na dato te klagen? beetje mosterd na de maaltijd imho. Mail is van oktober 2003 - hier op GoT al een tijdje bekend overigens. Dus als je er vanaf wilt had je daar eerder bij moeten zijn - kwestie van op tijd je mail checken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

ik heb hier geen problemen mee wat casema doet maar ik kreeg die mail om 21:45 :P

dus hijs vandaag binne gekomen

• bjck
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 00:03:
ik heb hier geen problemen mee wat casema doet maar ik kreeg die mail om 21:45 :P

dus hijs vandaag binne gekomen
Das kick! post de email header eens ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Ik vraag me af of het sturen van zo'n mailtje wel rechtsgeldig is; Lang niet iedereen zal namelijk gebruik maken van het bijgeleverde eMailaccount.

En in de voorwaarden stond toch ook niet dat je verplicht bent dat emailaccount elke xx dagen te lezen :?

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst dit is de eerste keer dat ik het hoor of zie.
ten 2e het is de zoveelste verandering in mijn nadeel
ten 3e casema haalt nog steeds bij lange de huidig aangeboden snelheid niet
ten 4e zou ik dan voor 15 juni hebben moeten opzeggen
ten 5e mijn tante op haar houtvlot kan ook iedere tekst op een internet pagina veranderen als ze wil, en wat is dan nog de rechtsgeldigheid.

Nee terroristen worden gemaakt met de rug tegen de muur ....

• bjck
Xandrios schreef op 06 juli 2004 @ 00:32:
Ik vraag me af of het sturen van zo'n mailtje wel rechtsgeldig is; Lang niet iedereen zal namelijk gebruik maken van het bijgeleverde eMailaccount.

En in de voorwaarden stond toch ook niet dat je verplicht bent dat emailaccount elke xx dagen te lezen :?
En als er nu in de voorwaarden staat dat alle belangrijke communicatie naar het bijgeleverde email account wordt gestuurd? Dan is de keuze aan de gebruiker (cq klant) om dit wel / niet te lezen .....
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 00:36:
Allereerst dit is de eerste keer dat ik het hoor of zie.
ten 2e het is de zoveelste verandering in mijn nadeel
ten 3e casema haalt nog steeds bij lange de huidig aangeboden snelheid niet
ten 4e zou ik dan voor 15 juni hebben moeten opzeggen
ten 5e mijn tante op haar houtvlot kan ook iedere tekst op een internet pagina veranderen als ze wil, en wat is dan nog de rechtsgeldigheid.

Nee terroristen worden gemaakt met de rug tegen de muur ....
1. Wanneer jij iets leest doet niets aan de communicatie datum helaas.

2. Tja, je kiest voor een ISP waar je je goed bij voelt of niet ... eigen keus IMO

3. Dat kan een individueel probleem zijn. En er is een groot verschil tussen 'maximale snelheid bij abonnement A' en 'minimale snelheid'.

4. mjah, dat is nog een jaar extra (zeg alvast op voor volgendjaar)

5. Uhm, lijkt me sterk dat ze een mail kan sturen vanuit de ISP. Opzich kan iedereen dat maar dan heeft Casema heel snel door wie dat verstuurd heeft.

* bjck begrijpt je frustratie hoor, kleine lettertjes zijn gewoon vervelend.

[ Voor 54% gewijzigd door bjck op 06-07-2004 00:43 ]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 23:47

Sebastiaan

....

Dit een gewoon extra emailtje van casema/wanadoo over hou de voorwaarden nu in elkaar zitten. Maar de email over de wijziging heb je toch echt al veel eerder ontvangen.

Ik heb de mijn email daarvan al 6 september 2003 ontvangen

[ Voor 16% gewijzigd door Sebastiaan op 06-07-2004 10:30 ]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11
Hier valt weinig aan te doen. Voorwaarden zijn alweer 3/4e jaar gewijzigd. Destijds ook al een flink topic over geweest, valt weinig aan te doen.

Let wel op: als je gaat opzeggen bij casema bel er 10x achteraan om het te controleren want die lui zijn echt een ramp qua administratie.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MetHod schreef op 06 juli 2004 @ 10:32:
Hier valt weinig aan te doen. Voorwaarden zijn alweer 3/4e jaar gewijzigd. Destijds ook al een flink topic over geweest, valt weinig aan te doen.

Let wel op: als je gaat opzeggen bij casema bel er 10x achteraan om het te controleren want die lui zijn echt een ramp qua administratie.
Wat ze gisteren hebben gestuurd is volgens mij een "herhinnering" ofzo, ik had hem ook gekregen, misschien krijgen ze teveel vragen bij de helpdesk ofzo ?
Opzeggen ging op m'n vorige aders (bij m'n ouders) gewoon in 1x goed hoor, gewoon formuliertje op internet ingevuld en opgestuurd.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op 06 juli 2004 @ 10:39:
[...]
Opzeggen ging op m'n vorige aders (bij m'n ouders) gewoon in 1x goed hoor, gewoon formuliertje op internet ingevuld en opgestuurd.
Heb je misschien mazzel gehad :?
Bij mij moesten er 5 telefoontjes, tig mailtjes en 2 aangetekende brieven aan te pas komen. Vanaf de eerste aangetekende brief heeft het nog zo'n 2 maanden geduurd voordat ik daadwerkelijk afgesloten was... :|

En er zijn véél mensen met soortgelijke ervaring.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem, maar nu zie ik dat heel veel providers contracten afsluiten voor 12 maanden en deze stilzwijgend verlengen met dezelfde duur.

Beetje fucked up als je bedenkt dat je binnen enige tijd toch wil gaan verhuizen...

iemand oplossing?
Pagina: 1