Toon posts:

Canon A-75 of Nikon Coolpix 3200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen de A-75 van Canon en de Nikon Coolpix 3200. Uit de Test van PC Magazine blijkt, dat ze niet veel voor elkaar onderdoen. Qua prijs maakt het ook niet echt uit. Verschil zit hem in de grootte, het gewicht, CF/SD geheugen en geluid bij opname van een film (de 3200 heeft er geen geluid bij). Verder zijn er wat meer mogelijkheden bij de A-75, maar daarvan vraag ik me af of ik ze nodig zal hebben?!

Kun je aangeven welke ik zou moeten nemen en waarom??

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zijn wij jou, dan?

Volgens mij heb jij ze allemaal aardig op een rijtje, maar kun je alleen geen keuze maken, simpelweg omdat je het moeilijk vindt om te beslissen. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Stereotomy op 05-07-2004 23:37 ]

Alors.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Instinctief kies ik voor de Canon. Net iets meer mogelijkheden en hij gebruikt CF geheugen, wat goedkoper is dan SD.

[edit]
Maar wat je ook kiest, je maakt sowieso een goede keuze.

[ Voor 23% gewijzigd door havana op 05-07-2004 23:41 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb onlangs een A75 besteld vooral vanwege de instellingen die je zelf kunt doen. Zo wil ik een beetje experimenteren met wat fotografische dingetjes. Als je dat ook wat lijkt zou je daarvoor voor de A75 kunnen kiezen.

Ik snap precies hoe je je voelt, smak geld uitgeven en dan vooral niet de verkeerde willen kiezen :)

offtopic:
Stereotomy, een 2e emile ratelband zul je wel niet worden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 05-07-2004 23:42 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

offtopic:
Stereotomy, een 2e emile ratelband zul je wel niet worden
TSJAKKA!!!!!!!!!!!!! :P

Wil je van fotografie je hobby maken, neem de Canon. Wil je gewoon een licht, klein en zeer gebruiksvriendelijke camera die mooie foto's maakt en enkele zeer handige functies heeft zoals de Best Shot Selector (imho een van de beste functies ooit op een low end compact cam), kies dan de Nikon.

Maar hoe dan ook, kies! Want het is uiteindelijk jouw keuze,en je kunt wel 1001 ervaringtopics doorneuzen op Tweakers (dat heb je volgens mij ook al gedaan, zoals ik zei, je hebt het volgens mij allemaal best op een rijtje) maar uiteindelijk moet je toch naar de winkel om ze beide even vast te houden. Misschien word je wel verliefd op een van de twee....

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen bedankt voor de tips. Het klopt dat ik het moeilijk vond om te beslissen, helemaal omdat ze bijna niet voor elkaar onderdoen. Ik vind de coolpix mooier, doch de canon wat fijner in de hand liggen...dus ik denk dat ik er wel uit ben. Vooral de laatste post was wel handig... thanks!!

By the way, ik had dus (nog) niet alle posts op tweakers.net gecheckt...hoeft nou ook niet meer :p
Pagina: 1