Ik speel nu het spelletje Mohaa, ik maak servers en ik join servers. Maar als ik nu in een server join dan heb ik last van een zeer hoge ping (999) en soms is die even 700 nog wat. En als ik nou een server maak dan hebben de spelers die mijn server joinen last van een hoge ping. Ik kan er maar niet uitkomen waar dit nou aan ligt. Ik heb al van alles geprobeerd zoals: de Thomson Speedtouch 500 series naar de fabrieksinstellingen gezet. Firewall uitgezet op windows XP. Ik heb mijn computer geformatteerd. (ik dacht misschien lag het daar aan.) Ik heb de E-tech wireless router tussen mijn verbinding uitgehaald en mijn computer rechtstreeks op mijn modem aan gesloten. Aan de snelheid van mijn verbinding zal het zeker niet liggen want eerder deed Mohaa het altijd perfect. Maar aan geen van deze opties licht het kwam ik achter. Op het internet kan ik het ook niet vinden wat ik aan deze hoge ping. Ik heb wel een pingtest gedaan op www.speedtest.nl maar dan geeft hij een foutmelding. Zou iemand mij kunnen helpen.!
Ik heb een Thomson Speedtouch 500 series
En een E-tech Wireless router 11 MBps (WLRT03)
3 computers aangesloten op het internet
Alle 3 de computers draaien op het besturingssysteem windows XP
Internetprovider: XS4ALL
Abonnoment: Lite
Snelheid: 352 / 1120
Ik heb een Thomson Speedtouch 500 series
En een E-tech Wireless router 11 MBps (WLRT03)
3 computers aangesloten op het internet
Alle 3 de computers draaien op het besturingssysteem windows XP
Internetprovider: XS4ALL
Abonnoment: Lite
Snelheid: 352 / 1120