Fuji Finepix s5000 of Konica Minolta Dimage Z2

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Fugitive|IA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-07-2005

Fugitive|IA

Uhmmm ff denken

Topicstarter
Ik heb al op verschillende sites reviews bekeken van deze twee toestellen. Ook heb ik reacties gelezen. Alleen ben ik er nog steeds niet uit welke van deze twee ik moet nemen

Wat is beter de Super CCD techniek van Fuji 3,2 MP (6MP)
Of de CCD sensor van Minolta 4,1 MP

Het enige voordeel wat ik me kan bedenken van de Minolta is dat deze gebruik maakt van SD kaartjes die goedkoper zijn Als de XD van Fuji

Verder weet ik niet echt wat het verschil tussen deze camera's is. De een beweert dit en de ander dat.

Misschien kan iemand hier mij vertellen voor welke camera ik moet gaan.
Of misschien wel een hele andere camera. bijvoorbeeld de DX6340.

Voorkeur mijn budget voor de camera zelf ligt tussen de 300 en de 400 euro.
Ik wil graag een SLR-Like body. Er moet schroefdraad op de lens zitten zodat er bijvoorbeeld nog een groothoek lens opkan.

[ Voor 17% gewijzigd door Fugitive|IA op 05-07-2004 22:44 ]

Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT

Verwijderd

vandaag ook en fuji finepix gekocht en idd de prijs voor een xd kaartje is wat aan de hoge kant. maar moet toegeven de finepix is eeen uitstekende keuze. :*)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Misschien kan iemand hier mij vertellen voor welke camera ik moet gaan.
Lees Fotografie Policy eens:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Vandaar dat deze dicht gaat. Je zal echt zelf moeten kiezen voor welke camera je gaat, het wordt tenslotte jouw camera. Succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.