Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT
Verwijderd
vandaag ook en fuji finepix gekocht en idd de prijs voor een xd kaartje is wat aan de hoge kant. maar moet toegeven de finepix is eeen uitstekende keuze.
Lees Fotografie Policy eens:Misschien kan iemand hier mij vertellen voor welke camera ik moet gaan.
Vandaar dat deze dicht gaat. Je zal echt zelf moeten kiezen voor welke camera je gaat, het wordt tenslotte jouw camera. Succes met je keuzeDe veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Dit topic is gesloten.
![]()