You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
Als je gewoon de disclaimer leest (ik weet niet of die aanwezig is daar, maar hoogstwaarschijnlijk wel), hoef je nergens bang voor te zijn. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:56:
Waarom zouden ze stoppen? Weet je hoeveel winst Google afgelopen jaar heeft gemaakt? Enige ding waar je bang voor moet zijn is je privacy
Als ik de mensen van google moet geloven komt er geen mens aan te pas om de reclame te genereren; Dit houdt echter niet in dat sleutelwoorden niet worden opgeslagen, maar ook dat zal vast in de disclaimer staan.
Verwijderd
ja maar, als je eigen hd crasht dan ben je ook een end heen. Dus jasdomburg schreef op 05 juli 2004 @ 21:57:
Het is gratis, dus je loopt altijd risico, ook dat er bijvoorbeeld een HD crasht. Altijd belangrijke mails backuppen dus.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 22:00 ]
Of staat daar iets over in de voorwaarden of dergelijke ?
[ Voor 18% gewijzigd door Royal op 05-07-2004 22:45 ]
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
Daarom zorg je dus ook dat je je eigen belangrijke files backupt. Je moet dus niet ervan uitgaan dat Google dat voor je doet, en Google's HD's kunnen net zo hard crashen als de jouweVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:59:
[...]
ja maar, als je eigen hd crasht dan ben je ook een end heen. Dus jaIk denk dat je rustig op Google kan vertrouwen. Geweldig goeie ervaringen mee
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
Laatst las ik in een artikel "With Gmail Google is pushing i'ts 'just trust us' attitude to the limit". Wel toepasselijk gezien jouw reactie.blogbuster schreef op 05 juli 2004 @ 23:03:
Ja dat is ook zo, we gaan er maar vanuit dat ze geen rare fratsen gaan uithalen. Ik houd het iig beetje bij you never know he. Maar it's google. Een van de grootste website's natuurlijk.
Ik zelf gebruik voor 'echt' belangrijke email mijn betaalde emaildienst die ik met POP3 ophaal in Outlook. Dan ben ik er in elk geval zelf verantwoordelijk voor als mijn mail weg is door een HD crash.
Er zijn wel nog 'privacy concerns' met GMail. Hoe lang wordt je mail bewaard en wordt jouw mail behalve voor content targetted ads nog voor andere commerciële doeleinden gebruikt? Je weet het gewoon niet. Daarom is het een gok. Aan de andere kant: hoe zeker weet je dat een dienst als Hotmail of Yahoo jouw mail niet gebruikt voor marktonderzoek, etc. Laten we eerlijk zijn: een maildienst met miljoenen gebruikers heeft een onschatbare marketingwaarde. Met de juiste technologie moet het het vrij gemakkelijk zijn om commerciële trends af te leiden uit zoveel actuele tekstberichten.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Ik denk dat er dagelijks HDD's crashen bij google. We hebben er alleen geen last van omdat ze er toch duizenden hebben.sdomburg schreef op 05 juli 2004 @ 21:57:
Het is gratis, dus je loopt altijd risico, ook dat er bijvoorbeeld een HD crasht. Altijd belangrijke mails backuppen dus.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com