Toon posts:

ISDN..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn E-tech ISDN Modem rechtstreeks op het NT1 kastje aangesloten. Weet iemand:
- hoe ik die modem een nummer kan toewijzen van die 4 nummers die je bij ISDN krijgt? als je bijvoorbeeld aan de ISDN modem 0000 wilt toewijzen dat je ziet op de rekening de kosten van tel nr. 0000..?
- als je met multilink inbelt (128 kbps) heb je dan ook dubbele kosten (omdat je eigenlijk met 2 lijnen inbelt)?

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

1 ding is zeker als je met 2 lijnen inbelt dan betaal je inderdaad voor beide lijnen.

Op de eerste vraag heb ik zo even geen antwoord. Wij kregen gewoon 4 nummers toegewezen.

Verwijderd

helaas wel ;'(

Verwijderd

Bij ons zit 't zo dat als ik inbelt via 't NT1 kastje dan krijg ik de afrekening op het hoofdnummer (het nummer wat je had toen je nog geen ISDN had). Volgens mij is dit niet te veranderen.

En als je met 2 lijnen inbelt dan betaal je natuurlijk ook dubbel zo veel. En je bent op de andere nummers in gesprek omdat je met ISDN max. 2 lijnen kan gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de reacties jongens...
Ik weet genoeg...

Dat wordt dus kabel als dat hier OOIT :( mogelijk wordt.....

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Het nummer waarmee je uitbelt is wel degelijk aan te passen, vaak moet je het opgeven bij het installen van je ISDN adapter..

Volgens mij als je de properties van je kaartje opvraagt bij de netwer5k omgeving en daar een beetje rond klikt dan kom je het vanzelf wel tegen..

Werkte hier prima..

Je moet immers ook op kunnen geven op welk nummer de ISDN adapter response geeft met inbellen naar dat kaartje..

IP Rocks

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 24 december 2000 23:55 schreef redguy het volgende:
Het nummer waarmee je uitbelt is wel degelijk aan te passen, vaak moet je het opgeven bij het installen van je ISDN adapter..

Volgens mij als je de properties van je kaartje opvraagt bij de netwer5k omgeving en daar een beetje rond klikt dan kom je het vanzelf wel tegen..

Werkte hier prima..

Je moet immers ook op kunnen geven op welk nummer de ISDN adapter response geeft met inbellen naar dat kaartje..
true! :)

Verwijderd

Ik hep kabel dus weet er nix vanaf :), maar er was een heele goede isdn site (ben alleen het url vergeten |:()
Pagina: 1