Screw you guys, I'm goin' home! >_>
trial en error ideetje volgens mij... ff aansluiten en proberen. de boel gaat er iig niet van kapot als je er ff 2 draadjes tussen komen.
[ Voor 24% gewijzigd door Microkid op 05-07-2004 22:15 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Thanks jongens.
[ Voor 77% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 05-07-2004 22:14 ]
Echter kan ik niet zien waar de banen lopen, die zitten aan de onderkant van de print.
Ik ben momenteel ook nog bezig met een reparatie v/e DAT recorder, en ik wil 's avonds ook eens stilzitten na het werk
Donderdag zal ik ms. ff wat tijd uittrekken.
Verwijderd
maar je blijft dan toch het kabeltje houden......
Er zijn 'cassettenbandjes' waar ene kabeltje uitkomt, die doe je op de uitgang van je cd speler ofzo en probleem opgelost, kosten ongeveer 15 euro
conrad verkoopt ze o.a
Dat heeft ie nu al, misschien best eens even lezen vooraleer je blaat? Hij wou kijken of hij dat kabeltje niet kon wegwerken..LiquidSmoke schreef op 06 juli 2004 @ 11:02:
klopt, als je er een pre-amp (net zoals om van je platenspeleringang een cd-ingang te maken) tussen hangt kan het wel,
Er zijn 'cassettenbandjes' waar ene kabeltje uitkomt, die doe je op de uitgang van je cd speler ofzo en probleem opgelost, kosten ongeveer 15 euro
conrad verkoopt ze o.a
En als je het wel werkend had kunnen aansluiten, had je je radio niet aan kunnen zetten want die weigert af te spelen zonder bandje
Maar je kan wel proberen de line-out van je discman aan de interne versterker van je radio te hangen. Direct aan je speaker is een beetje zonde, dan gaatie niet zo hard. Maar denk dat je hem wel intern aan de versterker moet kunnen hangen als je weet waar die begint
dat moet ook zeker kunnen, zoek van alle chips die er in zitten op wat het zijn, dus pak de type nummers en ram ze in google of op de farnell site en kijk of je er een datasheet van kan vinden. meestal zit er wel een feriethead amp tussen, dus de versterker voor het signaal dat van de koppen van je badje afkomt. dan staat er meestal ook wel een typical schematje bij en kijk je of je dat op de print kan achterhalen. als je dat hebt dan weet je ook wat de uitgang van het versterker trapje van die koppen is. vervolgens snij je daar voorzichtig de printbanen door en soldeer je er een audio kabel aan, en dan proberen...frickY schreef op 06 juli 2004 @ 11:35:
Nee het kan inderdaad niet.
En als je het wel werkend had kunnen aansluiten, had je je radio niet aan kunnen zetten want die weigert af te spelen zonder bandje
Maar je kan wel proberen de line-out van je discman aan de interne versterker van je radio te hangen. Direct aan je speaker is een beetje zonde, dan gaatie niet zo hard. Maar denk dat je hem wel intern aan de versterker moet kunnen hangen als je weet waar die begint
je bent wel een middagje zoet, maar het houd je van de straat he....
blabla
Heb het wel gelezen... een beetje creatief persoon haalt dan een pre-amp, een 3,5mm bus en een kabel met aan alle 2 de uiteinden een 3,5mm jack.ScSi_009 schreef op 06 juli 2004 @ 11:09:
[...]
Dat heeft ie nu al, misschien best eens even lezen vooraleer je blaat? Hij wou kijken of hij dat kabeltje niet kon wegwerken..
Bus monteer je in je dashboard of whatever je wilt, en ga je de auto uit, kabel eruittrekken en je ziet niks, als je wilt spelen blijf je altijd een kabel houden, of je koopt een radio met cd-speler.