Toon posts:

[C&C Zero Hour] Oplossing voor Technical Difficulties error?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik dus gisteren een nieuw moedûhbord en CPU en geheugen heb geinstalleerd doet ZH dus verrot. Krijg steeds de Technical Difficulties error.
Alles werkt verder op een clean install van XP. Behalve ZH.
Geheugen getest niks mis mee. Laatste drivers helpt niet. Ge-googled en wel van alles gevonden over deze error maar dus geen oplossing...

Of is het gewoon een k*tbug waar geen oplossing voor is :(

Abit NF7-s
2 x 512mb Twinmos DDR 400
XP 3200+
Asus Ti4200 Agp 8x
Adaptec 29160UW

Verwijderd

probeer eens de laatse patch voor ZeroHour te downen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:44:
probeer eens de laatse patch voor ZeroHour te downen
Dat doetie automatisch als ik inlog bij Generals Online. Of zal het aan die patch liggen? Dat is wel erg f-upped dan, hoe moet ik dan online spelen??? aaaaargh :(
Las ergens iets over backup maken van clean ZH-install en die backuppen. Dan patch erover heen en dan de backup terugzetten.
Dan kom je wel online omdat GenOnline denkt dat je gepatched hebt. Maar die error blijft terugkomen. :'(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 21:53 . Reden: typefoutje ]

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Heb je misschien iets overgeclocked? Soms doet ZH daar wel eens moeilijk mee.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05

aapelite

Do the kirby!

Ik heb dezelfde problemen gehad met dezelfde videokaart. In dat geval had ik vooral mn CPU OC'ed. Op een bepaalde hoogte kon zh er niet zo lekker meer tegen en kreeg ik ook constant die errors. MEt videokaart overclocken was het niet. Maar ik zie al dat ji jsowieso AMD hebt en ik had P4 dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

Probeer in iedergeval even de omega drivers, te vinden op http://www.omegadrivers.net/
Ik denk dat zh gevoelig is voor een aantal drivers voor zover ik heb gemerkt, bij de ene liep het lekker bij de andere crashte het ook constant. Ik zou iig als ik jou was een van de wat oudere drivers pakken van rond de tijd dat de ti4200 uitkwam en daarna. Nieuwere drivers heb ik alleen maar meer problemen mee gehad. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan het nog niet me zekerheid bevestigen, maar hij doet het voorlopig. Heb de patch gedownload vanaf EA en hem niet laten automatisch laten updaten via Generals Online. Misschien toch iets raars met de patch via G-Online. Heb em gisteravond 3 uur lang online laten staan na de handmatige update en dat ging goed. ;)

[edit] Heb mijn geheugen maar eens onder de loep genomen en dus teruggebracht naar CL. Heb nu hetzelfde merk gekregen met andere chips erop en tot nu toe draait het zakje stabiel... Tsja, zegt die verkoper, dit merk met deze chips erop geeft weleens problemen met een Abit moederbord. Terwijl hij dus mooi dit setje (MB+geheugen) aan mij verkocht. [edit]

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 12:06 ]

Pagina: 1