Toon posts:

Windows hangt op MD41300 laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hé,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop: Medion. Mijn oude medion waren ze kwijtgeraakt en ik heb dus een nieuwe toegestuurd gekregen. Wat een ***-ding.

Hij loopt echt gigantisch vaak vast. Het begon in spellen. Ik dus direct de drivers updaten van de videokaart (een nvidia G-Force go5350), maar zonder succes.

Naja, toen maar ff formateren. Ook dit zonder succes.

Ik heb geprobeerd te achterhalen of er ook een bepaalde "structuur" in zit voordat ie vast loopt, maar kan niks vinden. Iemand een idee what to do, of iemand een soortgelijk probleem? Ik heb gezocht op internet en in dit forum maar ook zonder resultaat. HLP!

--Teye

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?! :|

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
1 - niet kicken binnen 24 uur.
2 - iets meer informatie is best wenselijk, hier kunnen we echt niets mee.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:03

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:38:
Hé,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop: Medion. Mijn oude medion waren ze kwijtgeraakt en ik heb dus een nieuwe toegestuurd gekregen. Wat een ***-ding.
ok, dat kan vaak gebeuren ;)
Hij loopt echt gigantisch vaak vast. Het begon in spellen. Ik dus direct de drivers updaten van de videokaart (een nvidia G-Force go5350), maar zonder succes.
Heb je ook gekeken waar het nog meer aan lag :? Want het kan natuurlijk ook ergens anders aanliggen? Toevallig brak geheugen
Naja, toen maar ff formateren. Ook dit zonder succes.
Jemig, jij formateerd blijkbaar wel heel erg snel. Je had beter even kunnen checken als het echt niet aan de videokaart lag
Ik heb geprobeerd te achterhalen of er ook een bepaalde "structuur" in zit voordat ie vast loopt, maar kan niks vinden. Iemand een idee what to do, of iemand een soortgelijk probleem? Ik heb gezocht op internet en in dit forum maar ook zonder resultaat. HLP!
Ik snap niet wat je bedoeld met structuur :?
Een structuur waarom een computer vast kan lopen ? Kijk eens in je event-log. Daar staat vaak bij wat er gebeurt: bijvoorbeeld minidumps etc.
--Teye
groeten hoeft niet hoor :) Wij doen de groeten al permanent aan elkaar :)

Verder is het handig om specs/ systeemeisen te laten weten :) Dus als je zo aardig kan wezen om die specs neer te zetten, bedankt :)
dus videokaart, hd , processor, etc..
maar natuurlijk ook welke windows versie etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 06-07-2004 13:01 ]

Wauw, een sig!