Toon posts:

Tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tijdje geleden een medion computer gekocht waarbij ook een tv-kaart zat nou heb ik mijn coax kabel aangesloten op mijn pc en sommige beelden geven een beetje sneeuw (ik weet dat er altijd kwaliteit verlies als je hem op je pc aansluit) maar rtl 4 krijg ik bevoorbeeld aleen zwart/wit en op de tv werkt alles perfect (het kabeltje wat nu in mijn pc zit gaat ook in mijn pc dus geen verlengskabel) mijn coax kabel is een paar meter te lang zou het helpen om die korter te maken om beter beeld te krijgen op mijn pc (ik heb al een versterker staan beneden staan).

Of zijn er nog andere mogelijkheden

BVD,

Willemse

Verwijderd

Sommige programma's vereissen eigenlijk dat je na automatisch scannen de zenders handmatig een beetje bijstelt naar boven of naar onderen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 10:06:
Sommige programma's vereissen eigenlijk dat je na automatisch scannen de zenders handmatig een beetje bijstelt naar boven of naar onderen.
Idd, finetuning heet dit volgens mij)

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 18:42

Acheron

updatepack.nl

Kijk anders even hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/819620

Zelf ben ik gebruiker van Fly 2000 TV aangezien dit programma tenminste wel alle mogelijkheden van je TV-kaart uitbuit

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Dscaler is het beste programma om TV te kijken.
Heb je wel goede kabel gebruikt en een goede versterker en/of splitter ?
Zo'n TV kaart heeft een sterk signaal nodig om goed beeld te kunnen geven.
Normaliter is het zo dat de TV kaart het sterkste signaal nodig heeft, dan 100HZ TV en dan pas de normale TV ('s). Gamma zut is niet geschikt om te gebruiken icm met een TV kaart of je moet wel een heel erg sterk signaal binnenkrijgen van je kabel/schotel.

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 18:42

Acheron

updatepack.nl

offtopic:
Sommige mensen hebben waarschijnlijk nog andere dingen te doen naast t.net :| ...

[ Voor 71% gewijzigd door Acheron op 06-07-2004 16:52 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 10:58:
Dscaler is het beste programma om TV te kijken.
Heb je wel goede kabel gebruikt en een goede versterker en/of splitter ?
Zo'n TV kaart heeft een sterk signaal nodig om goed beeld te kunnen geven.
Normaliter is het zo dat de TV kaart het sterkste signaal nodig heeft, dan 100HZ TV en dan pas de normale TV ('s). Gamma zut is niet geschikt om te gebruiken icm met een TV kaart of je moet wel een heel erg sterk signaal binnenkrijgen van je kabel/schotel.
ik heb een gewone coax en normale tv-versterker

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07 20:46

The Wrecker

Networking Rulez

Misschien staat je tv-kaart verkeerd ingesteld (PAL/NTSC)

heb dit ook als ik opnieuw installeer. Heb alleen geen Medion pc :P
Pagina: 1