Toon posts:

De beste sound voor (online) games.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hier ben ik dan weer met een nieuwe topic,

Mijn vraag luid wat zijn de beste speakers voor (online)games...maar ik zeg je alvast...op mijn kamer kan geen surround...(en wil ook geen) maar er moet altijd een alternatief zijn. Dus als 1 van jullie iets weet. meld het eventjes

Ik heb al gezocht op google en andere sites en iets gevonden van dat je je boxen van je cd-speler erop kunt aan sluiten maar kheb daar geen uitleg over gevonden...als iemand uitleg of een andere optie weet bijv. welke speakers ik moet kopen...heel graag!
Oja mijn budget loopt t/m €110,- (zelf betalen) :P

Bas

BTW Mr. Dion wilt u deze niet sluiten want u reageert niet op u mail

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Laatst een cheap-ass 2.1 setje gehaald bij een winkel, komt goede bas uit, alleen de bekabeling in de sub was niet echt helemaal lekker. Kraakte nogal bij wrikken aan de connectors.

Voor jouw budget is een Creative Inspire 2.1 setje of ander A-merk wel voldoende. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ook hiervoor geld: zelf luisteren. Er is geen 'beste'.

Overigens heb je de mail zeer waarschijnlijk pas vanmiddag verstuurd, en aangezien de meeste mods ook nog andere dingen te doen hebben buiten GoT moet je simpelweg even geduld hebben voor een reactie :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:04:
Hallo hier ben ik dan weer met een nieuwe topic,

Mijn vraag luid wat zijn de beste speakers voor (online)games...maar ik zeg je alvast...op mijn kamer kan geen surround...(en wil ook geen) maar er moet altijd een alternatief zijn. Dus als 1 van jullie iets weet. meld het eventjes

Ik heb al gezocht op google en andere sites en iets gevonden van dat je je boxen van je cd-speler erop kunt aan sluiten maar kheb daar geen uitleg over gevonden...als iemand uitleg of een andere optie weet bijv. welke speakers ik moet kopen...heel graag!
Oja mijn budget loopt t/m €110,- (zelf betalen) :P

Bas

BTW Mr. Dion wilt u deze niet sluiten want u reageert niet op u mail
Pardon: ? Nu ik mijn mail check is er inderdaad minder dan 3u terug een mailtje van je binnengekomen. Je verwacht toch niet dat ik alles laat vallen om een mailtje direct te beantwoorden. Heb een beetje fatsoen man :(

Die ga ik beantwoorden, maar voorlopig gaat deze wel op slot. Waarom zou je toch wel mogen kunnen verwachten. Er bestaat net zomin een 'beste speaker' als een 'beste muis' en het is net zo persoonlijk getint.

Maar belangrijker nog: op Gathering of Tweakers eisen we dat je voorwerk doet EN DAAR VERSLAG VAN DOET IN JE TOPICS. Geef aan wat je gezocht hebt, wat je gevonden hebt (links!!!) en geef je afwegingen aan en misschien kan zo'n topic, maar eigenlijk zitten we gewoon echt niet te wachten op 'Welk ....????' topics :o

Uit de GoT Huisregels:
Het komt er concreet hierop neer: er wordt immers van een echte Tweaker verwacht dat hij/zij zélf zijn/haar eisen kan opstellen en daarna op zélf zoek gaat:

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.